خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته قوه قضاییه انجام گرفت؛

تجلیل دادستان عمومی و انقلاب تهران از جانباز جنگ تحمیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۸۱

دادستان عمومی و انقلاب تهران همزمان با هفته قوه قضائیه با حضور در منزل جانباز جنگ تحمیلی از او خانواده‌اش تجلیلی کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته قوه قضاییه دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در منزل «ناصر شکراله زاده»، جانباز دوران دفاع مقدس، ضمن دیدار با این یادگار ارزشمند جنگ تحمیلی و خانواده او، از رشادت‌های وی و همرزمانش در دفاع از میهن اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آورد. 

در این دیدار که به مناسبت گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه و در راستای تجلیل و تقدیر دستگاه قضایی از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی انجام گرفت، القاصی به نیابت از رییس قوه قضاییه به همراه چند تن از معاونان خود، با حضور در منزل این جانباز دفاع مقدس از صبر انقلابی ایشان و مجاهدت خانواده محترمشان در تحمل آلام جسمانی و مرارت‌های جانبازی قدردانی کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان است. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان در حادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰، بر عزم دستگاه قضایی در تداوم راه شهدا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی و دادستانی تهران با اتکا به حمایت ملت همیشه در صحنه ایران، راه مقدس ایثارگران دلاور را در حفظ نظم و امنیت و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با قوت ادامه می‌دهد. 

القاصی تکریم و تعظیم ایثارگران را بر اساس آموزه‌های مقدس دینی فریضه و تکلیف همگانی خواند و با تأکید بر ضرورت پایبندی عملی مردم و مسئولان به سیره شهدا و ایثارگران اظهار کرد: تجلیل عملی از ایثارگران و خانواده آن‌ها به معنی تداوم راه و حرکت در مسیر شهدا و جانبازان و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. 

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: به تعبیر امام راحل عالم محضر خداست و ما انسان‌ها در همه شرایط وحالات در معرض امتحان الهی هستیم لذا باید مراقب باشیم زیرا شهدای عزیز زنده وناظر بر اقدامات وعملکرد مسئولین ومتولیان امور مردم هستند و اینجاست که انسان باید به کارنامه خود فکر کند که آیا قابل دفاع هست یا خیر؟ 

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان دفاع مقدس سند افتخار کشور و سرمایه عظیم معنوی فرهنگ ایثار و جهاد هستند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگ جانباز انقلاب الگوی رفتاری مکتب ایثار وجهاد در میدان‌گاه‌های دفاع از دین و مکتب اسلام و انقلاب هستند و ثمره آن تربیت انسان‌های وارسته‌ای همچون شهید سلیمانی است که خود مکتب ساز و دلداده به دین و اهل بیت عصمت و طهارت بود. 

لازم به ذکر است ناصر شکراله زاده، از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه دجله و فرات به مقام جانبازی نایل آمده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز