خبرگزاری کار ایران

کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری:

راکت‌های پرتاب شده به سوی رژیم اشغالگر حامل آرزوهای شهیدان سلیمانی، مغنیه و بدرالدین بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۳۱

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی تبریکی به مناسبت عید سعید فطر تاکید کرد: رؤسای کشورهای اسلامی بدانند اسلام به آنها قدرت و شخصیت و استقلال و توانایی ایستادگی در مقابل دشمنان رابخشیده است.

به گزارش ایلنا، متن این پیام  بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم       

إنَّ هذا الیَومَ یَومٌ جَعَلَهُ اللَّهُ لَکُم عِیداً و جَعَلَکُم لَهُ أهلاً ، فَاذکُرُوا اللَّهَ یَذکُرکُم وَ ادْعُوهُ یَستَجِب لَکُم
علی ابن ابی طالب(ع)
عید سعید فطر تجلی همبستگی و تحکیم پیوندهای اجتماعی و انسانی میان مسلمانان و پاداش مومنانی است که در پرتو آیات قرآن کریم و مبارزه با نفس، پیروز گشته و به قرب معبود خویش نایل می‌شوند. امسال عید سعید فطر را در حالی گرامی می داریم که کشورهای اسلامی، آزمونی دشوار و ویژه را پشت سر می گذارند تا با اتحاد و یکپارچگی میان خود سبب شوند بالندگی و درخشش تمدن جهان اسلام پدیدار شده و چهره اسلام ناب و اصیل که مبتنی بر صلح، محبت، دوستی و همکاری است بیش از پیش نمایان گردد. امسال بیش از هر سال دیگری مسلمانان جهان باید با اتّکا به قدرت اسلامی و وحدت بین خود، دشمنان اسلام را که در مقابل این دین، موضع خشن تر و حتی صریحتری اتّخاذ کرده اند را متنبه کنند.
رؤسای کشورهای اسلامی بدانند اسلام به آنها قدرت و شخصیت و استقلال و توانایی ایستادگی در مقابل زورگویان را بخشیده و همچنین بدانند تصرّف غاصبانه رژیم اشغالگر قدس مخصوص فلسطین نیست واگر بتوانند باز هم این تجاوز و توسعه طلبی را ادامه خواهند داد. آنها در صددند بر تمام کشورهای اطراف خود و بر تمام منطقه خاورمیانه، سلطه اقتصادی و سیاسی و نظامی و اجتماعی داشته باشند تا بر منابع و ثروت کشورها تسلّط یابند.
آنچه اخیرا رژیم اشغالگر بر سر نمازگزاران مسجد الاقصی آورده حماقتی است که بزودی عواقب آن را خواهد دید. رژیم صهیونیستی بداند که اگر تجاوز علیه فلسطینی‌ها در محله الشیخ جراح را متوقف نکند، هزینه سنگینی را خواهد پرداخت. راکت‌هایی که چند روز گذشته از فلسطین به سمت رژیم اشغالگر پرتاب شدند، امید و آرزوهای فرمانده شهید قاسم سلیمانی، حاج عماد مغنیه و سید مصطفی بدرالدین را در خود داشتند. ارتش رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند در صورت ادامه جنگ، تل آویو و مناطق حساس نظامی و اقتصادی این رژیم نیز در امان نخواهند ماند. دشمن بداند معامله قرن، طرح الحاق اراضی، اشغالگری و عادی سازی روابط همگی رو به زوال هستند و پیروزی از آن امت اسلامی است.
عملیات تروریستی در کابل نیز که منجر به کشته وزخمی شدن تعدادی از مردم بی پناه به ویژه دختران دانش آموز شد، جنایت فجیعی است که از یک سو نشانگر  جهل و تفرقه داخلی و از سوی دیگر اشغال و خیانت بازیگران خارجی است.
درس بزرگ این اقدام ضد انسانی برای تمامی ملل مسلمان و آزاده، درس اتحاد و مقاومت در برابر اشغالگران و اتکای به ظرفیت های داخلی برای تامین امنیت است.
اطمینان داریم برای گذر از شرایط دشوار کنونی که جهان اسلام درگیر توطئه های تفرقه افکنانه نظام سلطه و استکبار است، تمسک به  سیره و آموزه های پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و معارف والا و سعادت آفرین دین مبین اسلام؛ راهگشا بوده و خواهد توانست منافع و مصالح ملت های مسلمان را تامین ‌کند.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت اسلامی در سراسر جهان و نیزهموطنان عزیز، فرارسیدن عید سعید فطر را بر همه مسلمانان جهان و هم چنین مردم شریف و متدین ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.
امید است در پرتو برکات این عید بزرگ و نورانی، امت اسلامی با همدلی و وحدت به سوی آینده ای روشن و سرشار از نیکبختی و سعادت رهنمون گردد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین
نهاد ریاست جمهوری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز