خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار حاجی‌زاده انجام شد:

رونمایی از سیستم عامل کاربرد محور «سپند»

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۶۳

سیستم عامل کاربرد محور سپند با برخورداری از تنوع زیاد کاربردی، قابلیت نصب بر روی انواع سخت افزار، ماهواره، رباتیک، فرماندهی و کنترل، تجهیزات صنعتی، خودرو و تجهیزات پزشکی را دارد.

سیستم عامل بومی و کاربرد محور «سپند» با حضور فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

به گزارش ایلنا؛ همزمان با دهه مبارکه فجر و در حاشیه برگزاری نشست علمی «هوافضا، دیروز، امروز، فردا» با حضور سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه و دکتر تجریشی معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه شریف «سیستم عامل کاربرد محور سپند» و تمبر یادبود آن رونمایی شد.

بنابراین گزارش سیستم عامل سپند دارای ویژگیهایی از قبیل «راه‌اندازی سریع براساس قابلیت مدیریت بهینه سرویس‌ها(۲ تا ۵ ثانیه)»، «انجام وظایف تعریف شده به صورت بی‌درنگ»، «حجم کم سیستم عامل برروی دیسک»، «ارتقای امنیت مبتنی بر ابزارهای رمزنگاری و پایش»، «افزایش قابلیت اطمینان براساس پیاده‌سازی ابزارهای تشخیص ناهنجاری و نگهبان»، «ارتقای سطح پایداری سیستم» و «پشتیبانی از انواع سخت افزار مبتنی بر معماری‌های مختلف» می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: سیستم عامل کاربرد محور سپند با برخورداری از تنوع زیاد کاربردی، قابلیت نصب بر روی انواع سخت افزار، ماهواره، روباتیک، فرماندهی و کنترل، تجهیزات صنعتی، خودرو و تجهیزات پزشکی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز