خبرگزاری کار ایران

کودکان و مربیان شیرخوارگاه آمنه از ستاد نیروی دریایی ارتش بازید کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۲۶

همزمان با هفته نیروی دریایی ارتش تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته نیروی دریایی ارتش تعدادی از کودکان شیرخوارگاه آمنه به همراه مربیان خود با در دست داشتن گل و شیرینی به نیروی دریایی آمدند و روز نیروی دریایی را به فرمانده و کارکنان آن تبریک گفتند.

کودکان و مربیان شیرخوارگاه آمنه با دریادار دوم محمد پرکلهر معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام عباس‌نژاد معاون بازرسی و ارزیابی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی، ناخدایکم آبادچی فرمانده پایگاه پشتیبانی مرکز ستاد نداجا و حجت‌الاسلام بهارلو٬ رییس عقیدتی سیاسی این پایگاه دیدار کردند و با حضور در جهاد خودکفایی این نیرو از ماکت های ناوشکن جماران، دماوند، سهند، ناو خلیج فارس و سایر تجهیزات نیروی دریایی در زمینه موشکی و ناوبری بازدید کردند.

همچنین دریاداردوم پرکلهر ضمن خوش آمدگویی از مربیان این شیرخوارگاه تشکر کرد و گفت: کار شما در پرورش و تربیت این کودکان قابل ستایش است.

در شیرخوارگاه آمنه تهران، بیش از ۲۰۰ کودک شیرخوار تا شش سال نگهداری می شوند و این مرکز بزرگترین مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز