خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج کارمندان:

نام گردان‌های عاشور و الزهرا به بیت المقدس و کوثر تغییر می‌کند

کد خبر : ۲۰۶۵۶۹

هدف حلقه های صالحین ایجاد شبکه های منسجم و منظم در جهت تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان، با تاکید بر لزوم رسیدن به یک الگوی مناسب در اجرای حلقه های شجره طیبه صالحین گفت: هدف حلقه های صالحین ایجاد شبکه های منسجم و منظم در جهت تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارمندان؛ سردار سیدصادق ناوندی، که در دومین نشست مشترک سازمان بسیج کارمندان با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج وزارتخانه ها سخن می گفت، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیج کارمندان دو محور کاری و اصلی را مد نظر قرار دارد که باید مورد بحثو بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به یک جمع بندی مناسب از انها برسیم.

وی ادامه داد: محور اول و مورد تاکید، تدوین سند چشم انداز بسیج کارمندان است. تاکنون بسیج کارمندان چشم اندازی نداشته است. البته سایر اقشار هم این وضع را دارند. مقرر شده است که تا ۱۵ مهر ماه این چشم انداز طراحی و برای سیر مراحل تصویب ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان، افزود: مسئله مهم بعدی، حلقه های صالحین است که باید برای اجرای هرچه بهتر آن به یک الگوی بهینه از حلقه های صالحین برسیم.

سردار ناوندی تصریح کرد: بسیج کارمندان با سایر اقشار متفاوت است. علی رقم فرصت های خوبی که در بسیج کارمندان است، محدودیت هایی را داریم و نمی توانیم از کارمندان بخواهیم که هر روز کارشان را تعطیل کرده و در جلسه حلقه های صالحین حضور پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: باید به یک الگوی مناسب در اجرای حلقه های صالحین دست پیدا کنیم ضمن اینکه به کار اصلی لطمه ای وارد نکند و تبعات و آثار منفی نداشته باشد، در عین حال برای کارمندان جذاب و برای مدیران هم مقبولیت و پذیرش داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان، خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین نهایتا می خواهد یک نظام تربیتی جامع اجرا کند که در آن نیروی همطراز انقلاب اسلامی تربیت شود.

سردار ناوندی تاکید کرد: هدف تشکیل حلقه های صالحین ایجاد شبکه های منسجم و منظم است که در آن بتوانیم نیروی طراز انقلاب اسلامی را تربیت کنیم.

وی در خاتمه افزود: موضوع مورد اهمیت دیگر بحثتغییر نام گردان های عاشور و الزهرا به بیت المقدس و کوثر است. گردان هایی که در حال حاضر فعال هستند باید تغییر نام پیدا کنند و گردان هایی هم که فعالیت ندارند باید فعالیت خود را آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز