خبرگزاری کار ایران

فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

آقایان به جای تفکیک جنسیتی فکری به حال فساد اداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۸۳

من از امام راحل(ع) نشنیده‌ام که زن‌ها نباید در کنار مردها کار کنند و شاهد بودیم که در زمان امام خمینی(ره) زنان در کنار مردان کار می‌کردند و دخترها نیز در کنار پسرها با هم مشغول به تحصیل بودند.

عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: بهتر است آقایان به جای تفکیک جنسیتی فکری به حال فساد اداری کنند که براساس آمارهای بین‌المللی ما در وضعیت مناسبی قرار نداریم.

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه امام خمینی(ره) مسئله تفکیک جنسیتی را قبول نداشت، گفت: کسانی که مسئله تفکیک جنسیتی را مطرح می‌کنند و به دنبال آن هستند در واقع امور اساسی و اصلی را رها کردند و به امور فرعی چسبیده‌اند.

وی با بیان اینکه مشکلات جامعه ما مسائل اقتصادی، اختلاس‌ها و سیاست خارجی است، اظهار کرد: مطرح کردن مسائلی مانند مسئله تفکیک جنسیتی برای انحراف افکار عمومی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در طی سال‌های گذشته در شهرداری فسادی نبوده تا بخواهد تفکیک جنسیتی رخ بدهد، تصریح کرد: اگر فسادی در ادارات بوده آن مفاسد به خاطر سوءمدیریت وسوءاستفاده‌ها و بی‌تدبیری مدیران بوده و بهتر است آقایان به جای تفکیک جنسیتی فکری به حال فساد اداری بکنند که براساس آمارهای بین‌المللی ما در وضعیت مناسبی قرار نداریم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسئله تفکیک جنسیتی نه شرعی ونه عرفی است، یادآور شد: این مسائل فقط موجب ناامیدی و ایجادسرخوردگی می‌شود و از سویی منجر می‌شود تا مسئله فساد زیرزمینی‌تر شود.

فاضل میبدی با اشاره به سیره امام خمینی خاطرنشان کرد: من از امام راحل(ع) نشنیده‌ام که زن‌ها نباید در کنار مردها کار کنند و شاهد بودیم که در زمان امام خمینی(ره) زنان در کنار مردان کار می‌کردند و دخترها نیز در کنار پسرها با هم مشغول به تحصیل بودند.

وی در پایان تاکید کرد: شهرداری تهران به جای تفکیک جنسیتی بهتر است فکری به حال محیط زیست کند که درختان تهران در حال قطع شدن و باغ‌های تهران در حال تخریب شدن هستند و شهرداری تهران به جای این باغ‌ها در حال ساختن برج‌ها وتراکم‌فروشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز