خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در تحلیل خود از مواضع اخیر رییس سابق سازمان تامین اجتماعی:

بازی مرتضوی نخ‌نما شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۳

یک کارگر برای گرفتن ۵۰۰ هزار تومان باید ماه‌ها به دنبال گیر آوردن یک ضامن معتبر باشد / مقادیر هنگفتی از سرمایه‌های صندوق تامین اجتماعی که متعلق به جامعه کارگری است، به تاراج رفته و صرف اقداماتی شده که به نوعی موجب تباه شدن سرمایه‌های کارگران شده است.

رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور در خصوص ادعای جدید سعید مرتضوی مبنی بر گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بازی آقای مرتضوی نخ‌نما شده است و حنایش رنگ باخته و این دست از ادعاها چیزی از اتهامات ایشان کم نخواهد کرد.
سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تحلیل خود از مواضع اخیر سعید مرتضوی گفت: جامعه کارگری اثرات و خدمات ایشان را با پوست و خون خود احساس می‌کند. امروزه شاهد شکایت جامعه کارگری از ایشان به مسئولان قضایی و نمایندگان حوزه‌های انتخابیه‌شان هستیم که این نشان از عدم‌خدمت آقای مرتضوی به جامعه کارگری است.
عضو ارشد حزب اسلامی کار با بیان اینکه امروزه کارگران در شرایط سختی برخوردار هستند، اظهار داشت: یک کارگر برای گرفتن ۵۰۰ هزار تومان باید ماه‌ها به دنبال گیر آوردن یک ضامن معتبر باشد. یک کارگر باید برای خرید دارو، مراجعه پزشک و حل مشکلات پزشکلی و درمانی خود هزینه‌های زیادی را خرج کند و این در حالی است که مقادیر هنگفتی از سرمایه‌های صندوق تامین اجتماعی که متعلق به جامعه کارگری است، به تاراج رفته و صرف اقداماتی شده که به نوعی موجب تباه شدن سرمایه‌های کارگران شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس ششم در ادامه افزود: مسئولان سازمان تامین اجتماعی باید از سرمایه‌های جامعه کارگری در راستای سودآوری و خدمت به جامعه کارگری استفاده کنند، ولی آنچه در عمل اتفاق افتاده، این است که نه تنها خدمتی صورت نگرفته بلکه روز به روز زندگی برای آنها سخت‌‌تر شده است.
رئیس اتحادیه زنان کارگر کشور در خصوص اینکه آقای مرتضوی مدعی شده است که گزارشی که از سازمان تامین اجتماعی در مجلس تهیه شده برای انتقام‌کشی از وی بوده است، گفت: آقای مرتضوی خود سال‌ها در یک کسوت قضایی و حقوقی حضور داشته است و چون از قانون خبر دارد می‌داند که نمی‌تواند ادعایی خارج از آن داشته باشد، اما این اظهار نظر و ادعا سیاسی و خارج از مباحثحقوقی است. گزارش تحقیق و تفحص بر اساس اسناد و مدارکی بوده که نه در مجلسی اصلا‌ح‌طلب بلکه در مجلس اصولگرا تهیه شده است.
جلودارزاده در ادامه تاکید کرد: بازی آقای مرتضوی نخ‌نما شده است و حنایش رنگ باخته و مطرح کردن آن برای مطرح شدن است و این دست از ادعاها چیزی از اتهامات ایشان کم نخواهد کرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید دستگاه قضایی در برخورد با ایشان چگونه رفتار می‌کند، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی همه افراد یکسان هستند و ما نیز خواستار اجرای قانون بدون در نظر گرفتن سابقه و جناح سیاسی فرد هستیم. گزارش تحقیق و تفحص مجلس بر اساس اسناد و مدارک است و باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز