خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در نشست خبری: / ۵ /

برگزاری دادگاه احمدی‌نژاد در ۵ آذر ماه به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۴

دادستانی کل کشور در طی اقدامی چند مرحله‌ای از مدیران عامل بانک‌ها خواسته شد هرکجا که نتوانستند معوقات بانکی خود را وصول کنند اعلام کنند که دادستانی و قوه قضاییه در این خصوص به آن‌ها کمک کند و در مورد کسانی که در اصل گرفتن تسهیلات مرتکب جرمی شده‌اند پرونده آن‌ها پیگیری شده و کماکان هم در حال پیگیری است.

سخنگوی قوءقضاییه در خصوص سوالی در مورد برگزاری دادگاه احمدی‌نژاد در ۵ آذرماه سال جاری گفت: پرونده ایشان دارای شاکی خصوصی است و زمان برگزاری دادگاه نیز کماکان بدون تغییر و به قوت خود باقی است و در صورتی که شاکی رضایت دهد و توافقی بین شاکی و متهم صورت گیرد ممکن است زمان دادگاه به تعویق بیافتد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارنظرهای متفاوتی که بین صدا و سیما و وزارت بهداشت درمورد پارازیت‌ها وجود دارند و نحوه برخورد قوه قضاییه با این مسئله اظهار داشت: به طور کلی پزشکان در مورد مضر بودن سیگنال هااز دستگاه‌های مختلف نظیر موبایل و دستگاه‌هایی از این دست اتفاق نظر دارند اما میزان ضرر این سیگنال‌ها متفاوت است، اما در مورد پارازیت‌هایی که از حد استاندارد خارج و برای انسان مضر باشند ممنوعیت آن‌ها از جانب هیچ دستگاهی اعلام نشده است.
وی در توضیح این مطلب گفت: در این خصوص جلسات متعددی با حضور اینجانب و کار‌شناسان و وزارت بهداشت برگزار شده و تاکنون تعیین نشده که این پارازیت‌ها به طور کلی مضر هستند و باید از ارسال آن‌ها جلوگیری شود و در صورتی که ثابت شود که این پارازیت‌ها به طور کلی برای انسان مضر هستند جلسات دیگری هم با حضور متخصصان و کار‌شناسان برگزار خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص سوالی در مورد برگزاری دادگاه احمدی‌نژاد در ۵ آذرماه سال جاری گفت: پرونده ایشان دارای شاکی خصوصی است و زمان برگزاری دادگاه نیز کماکان بدون تغییر و به قوت خود باقی است و در صورتی که شاکی رضایت دهد و توافقی بین شاکی و متهم صورت گیرد ممکن است زمان دادگاه به تعویق بیافتد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام لیست بدهکاران بانکی توسط مدیران عامل بانک‌ها گفت: دادستانی کل کشور در طی اقدامی چند مرحله‌ای از مدیران عامل بانک‌ها خواسته شد هرکجا که نتوانستند معوقات بانکی خود را وصول کنند اعلام کنند که دادستانی و قوه قضاییه در این خصوص به آن‌ها کمک کند و در مورد کسانی که در اصل گرفتن تسهیلات مرتکب جرمی شده‌اند پرونده آن‌ها پیگیری شده و کماکان هم در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در بررسی مرحله چهارم رسیدگی به معوقات بانکی که براساس توافق بین بدهکاران و بانک‌ها صورت گرفته است طبق گزارشات اولیه از این مرحله میزان معوقات پرداخت شده خیلی کم نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز