خبرگزاری کار ایران

عضو جامعه اسلامی مهندسین به ایلنا خبر داد؛

آسیب شناسی جریان اصولگرایی از سوی جبهه پیروان

کد خبر : ۱۱۲۵۹۰

جامعه اسلامی مهندسین اعضای استان های خود را موظف کرد که به آسیب شناسی اصولگرایی بپردازند و گزارشات و نتایج تحقیق خود را به شورای مرکزی انتقال دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در مورد دستور کار جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد آسیب شناسی جریان اصولگرایی گفت: جبهه پیروان اعضا را موظف کرده است که به این امر بپردازند.

جلسات شورای مرکزی این حزب هر هفته به صورت منظم و طبق روال همیشگی یکشنبه ها برگزار می شود.

احمد نیک فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصصو فعالیتهای تشکیلاتی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جلسات شورای مرکزی این حزب هر هفته به صورت منظم و طبق روال همیشگی یکشنبه ها برگزار می شود، تصریح کرد: مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین هر دو سال یکبار برگزار می شود و مجمع عمومی آینده در تیرماه سال بعد خواهد بود اما دو هفته پیش مجمع عمومی بوشهر با حضور اعضای تهران برگزار شد.

وی در مورد ضرورت شکل گیری تشکل های مردم نهاد و رفتار آینده دولت در این مورد گفت: باید زمان بگذرد تا بتوان عملکرد دولت را به درستی درک کرد. تا کنون در حیثمجموع همگان از کلیت کار راضی بوده اند.

نیک فر توضیح داد: با ایجاد تشکل ها و سازمان های غیر دولتی زمینه برای انتقاد سازنده فراهم می شود و اکنون این روند در کشور باز است و امید به ادامه ی آن را داریم.

وی در مورد دستور کار جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد آسیب شناسی جریان اصولگرایی گفت: جبهه پیروان اعضا را موظف کرده است که به این امر بپردازند.

وی ادامه داد: بر این اساس جامعه اسلامی مهندسین نیز اعضای استان های خود را موظف کرد که به آسیب شناسی اصولگرایی بپردازند و گزارشات و نتایج تحقیق خود را به شورای مرکزی انتقال دهند.

نیک فر در پایان تاکید کرد: پس از دریافت گزارشات بعد از جمع بندی آسیب شناسی اطلاعات به هئیت رئیسه انتقال داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز