خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان به ایلنا خبر داد؛

ادامه آسیب شناسی جریان اصولگرا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۰

پس از رسیدن به راهبردهای لازم که برای آینده باید انجام شود نشستی را با حضور تمامی احزاب و تشکل های عضو جبهه پیروان در سراسر کشور در مهرماه برگزار کردیم و مصوبات به امضای همه احزاب عضو رسید.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ‌ با مصوب شدن راهبردهای جبهه پیروان خط امام و رهبری از این پس چگونگی عمل به راهبرد های تدوین شده مهم است.

کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آسیب شناسی جریان اصولگرا گفت: تمام تشکل های جبهه پیروان خط امام و رهبری که تعداد آن ها به ۱۷ حزب و جمعیت می رسد جلساتی را برای آسیب شناسی و نحوه تعامل با دولت آقای روحانی برگزار کردند و در نهایت نتایج بررسی های خود را به هیات رییسه جبهه پیروان خط امام و رهبری ارائه دادند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: پس از رسیدن به راهبردهای لازم که برای آینده باید انجام شود نشستی را با حضور تمامی احزاب و تشکل های عضو جبهه پیروان در سراسر کشور در مهرماه برگزار کردیم و مصوبات به امضای همه احزاب عضو رسید.

وی با اشاره به راهبرد جبهه پیروان خاطرنشان کرد: ‌ در اثر بحثها و مطالعاتی که انجام شد فهرستی از اشکالات و راهکار های لازم برای ادامه راه مطرح شد و از این پس چگونگی عمل به راهبرد تدوین شده مهم است هرچند بررسی ها در ابعاد مختلف همچنان ادامه دارد و در جلسه اخیر شورای مرکزی جبهه که پنجشنبه گذشته برگزار شد بررسی ها ادامه پیدا کرد.

سجادی ادامه داد: جلسه این هفته شورای مرکزی تحت الشعاع فوت ناگهانی آقای ابطحی قائم مقام جامعه اسلامی ادوار مجلس قرار داشت و به خاطر مراسم ختم ایشان جلسه کوتاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز