خبرگزاری کار ایران

کوهکن در گفت‌وگو با ایلنا:

رهبر انقلاب نگاهی والا و قابل ارزش به مردم دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۵۹

چه امام خمینی(ره) و چه مقام معظم رهبری سرلوحه کاری‌شان بر حمایت دولت‌ها بوده است و اگر جایی هم لازم بوده، شهامت‌مندانه به مسئولان تذکر داد‌ه‌اند. / حضرت آقا هیچ گاه در برابر دشمنان کوتاه نیامده و در برابر تهدیدات دشمنان توانسته‌اند به خوبی کشور را اداره کنند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به نظام مردمسالاری دینی تاکید کرده‌اند، ابراز کرد: ایشان به معنای واقعی کلمه، نگاهی والا و قابل ارزش به مردم دارند.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص بیست و پنجمین سال زعامت مقام معظم رهبری گفت: کسی که خالصانه در راه خدا و برای خدا مجاهد کند، براساس وعده و سنت الهی، خدا راه به وی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شجاعت، شهامت، درایت، ذکاوت، مرعوب نشدن در برابر غرب و ایستادگی بر اصول و مبانی انقلاب و امام از جمله ویژگی‌های مقام معظم رهبری است که خدا به ایشان نشان داده است.

دبیرکل جامعه اسلامی ادوار نمایندگان مجلس با اشاره به روایت یک پژوهشگر آمریکایی در برابر مقام معظم رهبری اظهار کرد: این پژوهشگر براساس یکسری از مولفه‌ها و شاخصه‌ها درباره حضرت آقا گفت که ایشان از جمله رهبرانی است که در یک منطقه سوق‌الجیشی قرار دارد که توانسته به خوبی کشور و مردم را هدایت و رهبری کند.

کوهکن با بیان اینکه یکی از سم‌های مهلک برای رهبران مرعوب شدن در برابر کشورهای دیگر است، تصریح کرد: تاریخ معاصر ما از این مرعوب شدن‌ها نیست. هرگاه یک رهبر در برابر زیاده‌خواهی‌های دیگران کوتاه بیایند، دیگر نمی‌توانند تصمیم قاطعانه‌ای بگیرند و آن گاه، تصمیمات سیاهی می‌گیرند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: حضرت آقا هیچ گاه در برابر دشمنان کوتاه نیامده و در برابر تهدیدات دشمنان توانسته‌اند به خوبی کشور را اداره کنند.

وی درباره جایگاه مردم در اندیشه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره به نظام مردمسالاری دینی تاکید کرده‌اند و به معنای واقعی کلمه، نگاهی والا و قابل ارزش به مردم دارند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به زمان در تبعید بودن مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان یادآور شد: نگاه ایشان چه در زمان رهبری‌شان و چه قبل از آن به مردم، نگاهی محترمانه است به طوری وقتی که ایشان در سیستان و بلوچستان در تبعید بودند، مردم آن منطقه با اینکه از اهل سنت بودند اما شیفته ایشان شدند.

این نماینده ادوار مجلس درباره مواضع رهبر انقلاب درباره دولت‌ها ابراز داشت: چه امام خمینی(ره) و چه مقام معظم رهبری سرلوحه کاری‌شان بر حمایت دولت‌ها بوده است و اگر جایی هم لازم بوده، شهامت‌مندانه به مسئولان تذکر داد‌ه‌اند.

کوهکن در خصوص نحوه مواجهه رهبر انقلاب در برابر جریان‌های سیاسی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیست به کلیه جریان‌های سیاسی که به انقلاب، امام و جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشند و ملتزم به قانون اساسی باشند، عنایت دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی ادوار نمایندگان مجلس افزود: این جفا به رهبر انقلاب است که فکر شود یا گفته شود ایشان فقط حامی یک گروه است چراکه ایشان برای همه جریان‌های درون نظام، پدر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز