خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس عراق:

اندیشه اسلامی بهترین ابزار برای مقابله با مشکلات است

کد خبر : ۱۴۶۸۹۶

ما برای مقابله با مشکلات باید از وحدت و یکپارچگی استفاده کنیم. که گفتگو یکی از راههای رسیدن اهداف ماست.

رییس مجلس عراق گفت: اسلام و اندیشه اسلامی بهترین ابزار برای مقابله با مشکلات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسامه النجیفی در نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای‌ عضوسازمان همکاری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: امت اسلامی در حال حاصر با چالشهای زیادی روبرو است و عوامل داخلی باعثشده که دو دستگی و چند دستگی علیه امت اسلامی به وجود آید.

رئیس مجلس عراق در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد بودند تا هویت دین واحد و پیوندهای تاریخی را در بین مسلمین خدشه‌دار کنند، ‌افزود: ملتهای اسلامی باید سرمایه‌های ملی خود را حفظ کنند و در جهت پیشرفت و شکوفایی گام بردارند.

وی با بیان اینکه امروز برخی از جریان‌های مسلح در سرزمین‌های اسلامی دست به برادر کشی می‌زنند؛ تصریح کرد: این اجلاس باید ماموریت تاریخی خود را در جهت پیدا کردن چاره‌ای برای حل مشکلات مسلمانان ایفا کنند.

اسامه النجیفی خاطر نشان کرد این اجلاس باید پایه گذار روابط میان دولت‌ها و ملت‌ها باشد.

وی اسلام و اندیشه اسلامی را بهترین ابزار برای مقابله با مشکلات عنوان کرد و تصریح کرد: ما برای مقابله با مشکلات باید از وحدت و یکپارچگی استفاده کنیم. که گفتگو یکی از راههای رسیدن اهداف ماست.

رئیس‌مجلس عراق با اشاره به مسئله فلسطین گفت‌: دشمن صهیونیستی همچنان روشهای استعمار گرایانه خود در فلسطین را ادامه می‌دهد و ما باید در راه مقابله با آن اراده‌مان را محکم کنیم.

وی با بیان این گه خاورمیانه به یک آتشفشان صلاح جمعی تبدیل شده، تاکید کرد: این منطقه باید عاری از این سلاح‌ها شود تا بتواند به آرامش برسد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز