رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری اراک خبر داد:
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حریق ناشی از آتشسوزی یک باب منزل متروکه در منطقه باغ خلج این شهر مهار شد. با اعلام گزاری این حادثه بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره 5 کوی رضوی به محل اعزام شدند.