خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان سمنان؛

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۱۱

پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) در تالار فرهنگسرای کومش شهر سمنان و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و تعدادی از برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این آیین، بیان کرد:جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با معارف و سیره امام هشتم شیعیان برگرار می شود و در جریان آن، چهره های مستعد و جریان ساز فرهنگی جهت تولید آثار ارزشمند در زمینه ادبیات رضوی، شناسایی می‌شوند.

فلاح با بیان اینکه 578اثر از 283 نویسنده به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی ارسال شده است، افزود:این آثار در دو بخش داستان کوتاه و رمان بوده که از سراسر کشور ارسال شده است.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی شامل: 488 داستان کوتاه،78 رمان و 12 اثر متفرقه بود که از کل آثار رسیده به جشنواره 236 اثر مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان بوده است.

در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی به 8 برگزیده در بخش داستان کوتاه و 10 اثر در بخش رمان جوایزی اهدا شد و 10 نفر از شرکت کنندگان استان سمنان نیزتقدیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز