خبرگزاری کار ایران

ثبت بیش از یک میلیارد دلار سفارش واردات کالا به سمنان در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۶۹

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیارد دلار سفارش واردات کالا به استان سمنان در سال گذشته خبر داد.

‍ به گزارش ایلنا، حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: در سال گذشته ، ۴۰۳۳ پرونده ثبت سفارش واردات کالا در استان مورد بررسی قرار گرفت که با تائید ۳۹۲۷ فقره پرونده بالغ بر یک میلیارد دلار سفارش واردات کالا در استان ثبت و به انجام رسید.

وی افزود: عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش ها به استان وارد شده است شامل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها ، محصولات شیمیایی ، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه ، اجزا و قطعات لوازم خانگی ، محصولات فلزی ، قطعات خودرو ، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در این مدت ، ۲۴۰ فقره کارت بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت که تعداد ۱۰۱ فقره صادر ، ۱۱۶ فقره تمدید ، ۴ فقره تعلیق و ۱۹ فقره نیز تغییر انجام شده است.

مداح ادامه داد: کاهش بوروکراسی اداری و تفویض اختیارات به استان ها یکی از برنامه های اولویت دار وزارت صمت بوده است که تفویض ثبت سفارش «کالاهای گروه دو» به استان ها از جمله اقدامات در راستای تسهیل فرایند اداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز