خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار سمنان خبرداد؛

برگزاری همایش نشست تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۴۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از برگزاری نشست تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان در روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صادقی  در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: این همایش با حضور رئیس بورس ایران،مدیر عامل بانک مهر قرض الحسنه ایران و رئیس بورس تهران برگزار می شود.

وی در خصوص محورهای همایش اظهار کرد: تامین مالی شرکت های دانش بنیان، پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه،تامین مالی پروژه های استان سمنان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور از مهمترین محورهای همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان است.

صادقی آشنایی شرکت های تولیدی و صنعتی استان با روشهای جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه را از جمله اهداف این همایش برشمرد و افزود:آشنایی شرکت های دانش بنیان استان با روشهای جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه، همچنین ارائه پروژه های دولتی و خصوصی متوقف شده به شرکت های تامین مالی جهت سرمایه گذاری در پروژه ها نیز در این همایش انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در همایش 21 اردیبهشت ماه، مهمترین مشکلات و مسائل تامین مالی در استان سمنان، بررسی می شود، گفت:تعامل مدیران منطقه با مدیران بازار سرمایه کشور، برای ارائه راهکار حل مشکلات،از دیگر اهداف این همایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز