خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کشور در سمنان؛

سال جاری با افزایش ترددها مواجه هستیم/ ثبت بیش از 260 میلیون تردد در 5 روز نخست سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۴۳

رئیس پلیس راه کشور طی بازدید از جاده های مواصلاتی استان سمنان، از ثبت بیش از 260 میلیون تردد در 5 روز نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور که به منظور بررسی جاده های مواصلاتی استان به سمنان سفر کرده بود از پاسگاه های پلیس راه سمنان - دامغان و پاسگاه پلیس راه سرخه - گرمسار بازدید کرد و وضعیت خدمت رسانی به مردم در این مقر ها را مورد ارزیابی قرار داد.

سردار مومنی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری با افزایش ترددها در سطح جاده های کشور هستیم به گونه ای که در 5 روز نخست سال 260 میلیون تردد در جاده های کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به شروع موج دوم بازگشت مسافران نوروزی، افزود : با توجه به این افزایش حجم ترافیک در جاده ها به خصوص جاده های شمالی کشور لازم است رانندگان هشدارهای همکاران ما را جدی بگیرند .

رئیس پلیس راه کشور یاد آور شد : با توجه به اعلام هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی کشور و بارش باران و برف در جاده ها شاهد افزایش تصادفات و واژگونی خودروها هستیم؛  لذا تاکید می گردد رانندگان در روزهای بارانی با سرعت مطمئنه برانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز