خبرگزاری کار ایران

روستای هدف گردشگری پرور سمنان به اینترنت پهن باند سیار مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۳۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از دسترسی منطقه حفاظت شده حیات وحش پرور بخش شهمیرزاد ازتوابع شهرستان مهدیشهر استان به اینترنت پهن باند، با صرف اعتبار 25 میلیارد ریالی خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به صرف اعتبار 25 میلیارد ریالی جهت ارتقای سایت همراه برای روستای پرورشهرستان مهدیشهرخاطرنشان کرد: خوشبختانه با ارتقای تکنولوژی سایت اپراتور همراه اول از 2G به 4G/3G ، اهالی این روستا و همچنین گردشگران و دوستداران حیات وحش که به منطقه حفاظت شده پرور سفر می کنند، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و زمینه ایجاد فرصت های جدید برای رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه فناوری در این منطقه ایجاد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه با اشاره به دسترسی اکثریت روستاهای استان به ارتباطات همراه و اینترنت اظهارداشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سعی دارد تا با برنامه ریزی های مناسب، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان را از اینترنت و تلفن همراه برخوردار کندکه این امر گام مهمی درتوسعه ارتباطات دراستان سمنان است.

 منطقه حفاظت شد‌ه پرور با صدها گونه مختلف از پستانداران و پرندگان و خزندگان د‌ر ۵۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان‌ سمنان قرار د‌ارد و از نظر زیستگاه و اکوسیستم شبیه به پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز