خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) در سمنان؛

امسال ۱۶ جشنواره رضوی در کشور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۹۷

مدیر عامل بنیاد امام رضا (ع) گفت: در سال جاری ۱۵ استان کشور میزبان ۱۶ جشنواره رضوی است.

مرتضی سعیدی زاده مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) در نشست با اصحاب رسانه در فرهنگسرای کومش شهر سمنان  اظهار کرد: استان سمنان در این دوره  میزبان جشنواره ملی داستان کوتاه  و طرح رمان رضوی است.

سعیدی زاده با اشاره به برگزاری 16 جشنواره رضوی در 15 استان کشور، گفت: از این ۱۶ جشنواره ۱۲ مورد ملی و چهار مورد بین المللی است.

 وی با بیان اینکه  جشنواره ملی داستان کوتاه و طرح رمان رضوی امسال به میزبانی استان سمنان برگزار می شود، افزود: جشنواره شعر فارسی عربی و ترکی در استان‌های کرمان خوزستان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

 سعیدی زاده  اظهار کرد: این ۱۶ جشنواره در ۷ محور شعر، داستان، تئاتر، هنرهای تجسمی، نما هنگ،  پویانمایی، سرود مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار می شود.

مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) گفت: رویکرد ما در حوزه ترویج فرهنگ رضوی رویکرد راهبری زیست بوم با تکیه بر نگاه تعاملی و مشارکت در حوزه فرهنگ رضوی است.

 وی با اشاره به لزوم توجه به یک رویکرد تحولی در مبنای طراحی های این دوره از جشنواره ها اظهار کرد در این دوره از جشنواره ها بخشی از محورها مانند: دلنوشته به امام رضا(ع)، مسابقه کتابخوانی و پویش‌های فضای مجازی از قالب جشنواره حذف شد و برای آنها رویداد دیگری تعریف شده است.

 مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) بیان کرد: این جشنواره نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز