خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادستان کل کشور از ۲ شرکت تولیدی در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۳۷۰

معاون قضایی دادستان کل کشور از کارگاه های تولید محصولاتی که به همت مددجویان حاضر در آن ندامتگاه تولید می‌شود و همچنین از ۲ شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی جمادی همراه با مظفری مدیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل کشور در مرکز استان سمنان حضور یافته و با محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان و محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان دیدار کردند.

معاون قضایی دادستان کل کشور به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان عزیمت کرده و از کارگاه های تولید محصولاتی که به همت مددجویان حاضر در آن ندامتگاه تولید می شود و همچنین از ۲ شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

وی ابتدا به کارخانه الگانت که در عرصه تولید انواع پارچه های مصرفی فعالیت دارد، رفت و سپس در جمع مدیران گروه صنعتی محصولات بهداشتی کندور که در تولید انواع شوینده و پودر فعالیت دارند حضور یافته و به استماع مطالب و نقطه نظرات آنان پرداخت.

جمادی در ادامه در جمع خبرنگاران حاضر و به اهداف سفر یک روزه به استان سمنان اشاره و تشریح کرد: دستگاه قضایی با توجه به سند تحول و تعالی قضایی ۱۴۰۱ تاکید ویژه بر تولید و اشتغال دارد و حمایت از تولید و اشتغال را وظیفه خود دانسته تا موانع تولید احصا و مرتفع شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران واحدهای تولیدی در پرداخت بموقع دستمزد کارگران افزود: به نحوی برنامه‌ریزی شود که با افزایش تولید و اشتغال فعالیت های اقتصادی بهتر انجام و با گسترش زمینه‌های اشتغال میزان امید در جامعه بیشتر شود.

جمادی حل معضل اشتغال جامعه را از سیاست های دستگاه قضایی عنوان و اظهار کرد: به منظور رفع معضلات اشتغال در دستگاه قضایی، رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در شعبه های تخصصی انجام و به منظور اهمیت موضوع تولید و اشتغال، موانع احصا شده به مقامات قضایی رسیدگی کننده اعلام تا در زمان مقرر نسبت به صدور آراءقضایی اقدام داشته باشند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در خاتمه افزود: قوه قضاییه در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه، رفع موانع تولید و اشتغال را از وظایف مهم دانسته و چنانچه در جایی نیاز به مداخله قانونی دستگاه قضایی جهت پیگیری از سایر دستگاه ها باشد ورود موثر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز