خبرگزاری کار ایران

مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی جمعیت هلال احمر افتتاح شد؛

سورنا ستاری: معاونت علمی روی پروژه‌های مغز دانشی سرمایه گذاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۹۴

معاونت علمی ریاست جمهوری از همه پروژه هایی که درآینده منجر به توسعه تجاری سازی و درمان بیماری ها در کشور شوند، حمایت می‌کند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری وظیفه خود می‌داند تا از پروژه‌های مغز دانشی حمایت کرده و در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را نیز داشته باشد.

به گزارش ایلنا؛ مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی جمعیت هلال احمر امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر محمد فرهادی با هدف ارائه خدمات درمانی به همه بیماران با کمترین هزینه و بهترین کیفیت افتتاح شد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح این مرکز گفت: معاونت علمی ریاست جمهوری از همه پروژه هایی که درآینده منجر به توسعه تجاری سازی و درمان بیماری ها در کشور شوند، حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه محصول تجاری پروژه های مغز دانشی ممکن است پس از۱۰ تا ۱۵سال به ثمر برسد اظهار کرد: ستاد توسعه سلول های بنیادی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از توسعه دانش مربوط به این سلول ها در همه حوزه ها به منظور دستیابی به پزشکی مدرن حمایت می کند.

وی تأکید کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری وظیفه خود می داند تا از پروژه های مغزی دانشی حمایت کرده و در این زمینه سرمایه گزاری های لازم را نیز داشته باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه باید شیرینی درمان با تکنولوژی های جدید را به کام مردم نشاند اظهار کرد: حق مردم ما است که مشکلات درمانی آن ها با فکر، دانش، سرمایه گزاری، توسعه درمانی و تجاری سازی برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز