خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اولین نرم‌افزار فارسی معلولان ایران ساخته شد / امکان دانلود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۹۱

«افراد دچار آسیب نخاعی با دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه یا تبلت خود می توانند به اطلاعات سودمندی درباره مشکل جسمی شان دسترسی پیدا کنند.»

اولین برنامه کاربردی(اپلیکیشن) فارسی حوزه معلولیت با عنوان «آشنایی با آسیب نخاعی» با مشارکت برخی از مراکز دولتی و غیردولتی ساخته شد.

به گزارش ایلنا مسعود جوادی، رئیس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این برنامه توسط مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نصب بر روی تبلت ها و تلفن های همراه دارای سیستم عامل آندروید طراحی و به صورت رایگان عرضه شده است.

او افزود: افراد دچار آسیب نخاعی با دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه یا تبلت خود می توانند به اطلاعات سودمندی درباره مشکل جسمی شان دسترسی پیدا کنند. همچنین این افراد می توانند با اتصال به اینترنت از سایت های تخصصی این حوزه نیز بهره مند شوند.

وی افزود: در اولین نسخه از اپلیکیشن «آشنایی با آسیب نخاعی» مطالعه هزاران صفحه مطالب آموزشی، مشاوره اینترنتی، مشاهده فیلم های آموزشی، اطلاع از کنفرانس های اینترنتی، آشنایی با کتاب های مرتبط، اطلاع از آخرین اخبار مرتبط، آشنایی با سازمان های غیردولتی فعال در زمینه آسیب نخاعی در دسترس استفاده کنندگان از آن خواهد بود. در واقع این برنامه به تنهایی و بدون اتصال به اینترنت حاوی اطلاعات یک کتاب در موضوع آسیب های نخاعی است.

جوادی ادامه داد: در کنار مرکز ضایعات نخاعی مراکز دیگری از جمله پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان، مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، مرکز تحقیقات تروما و جراحی سینا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، انجمن باور، دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید چمران و پایگاه اینترنتی معلولان ایران(شمعدانی) برای تهیه این برنامه همکاری داشته اند.

در حال حاضر اپلیکیشن آشنایی با آسیب نخاعی بر روی سایت مرکز ضایعات نخاعی و شبکه بازار قرار گرفته است و علاقمندان جهت دانلود این برنامه می توانند به لینک های زیر مراجعه نمایند:

www. isaarsci. ir / appsci / appscipage. htm

www. cafebazaar. ir / app / air. SCIV۸ /? l = fa

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز