خبرگزاری کار ایران

رییس بهداری ارتش خبر داد؛

پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در قالب طرح امام رضا(ع) برای نظامیان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۳۸

باورهای دینی بهداشت و سلامت، بهداشت فردی و عمومی، مدیریت منابع بهداشت و سلامت، مهندسی عمران و بهداشت، ‌تغذیه و سلامت، ‌بهداشت روان و سلامت، بهداشت سلامت و رزم، ایمنی بهداشت و سلامت از دستورالعمل‌های این طرح به منظور ارتقاء بهداشت و سلامت کارکنان نظامی است.

رییس بهداری ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات بهداشتی صورت گرفته در حوزه سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران را در همایش روز جهانی بهداشت تشریح کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمد حسین لشگری، آموزش بهداشت و سلامت را به عنوان یکی از دستورالعمل‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برای پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در قالب طرح امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: باورهای دینی بهداشت و سلامت، بهداشت فردی و عمومی، مدیریت منابع بهداشت و سلامت، مهندسی عمران و بهداشت، ‌تغذیه و سلامت، ‌بهداشت روان و سلامت، بهداشت سلامت و رزم، ایمنی بهداشت و سلامت از دستورالعمل‌های این طرح به منظور ارتقاء بهداشت و سلامت کارکنان نظامی است.

وی یکی از اقدامات صورت گرفته در نظام سلامت ارتش را نظام مراقبت از بیماری‌ها در ارتش بیان کرد و افزود: آموزش‌های لازم به کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، تقویت سامانه بهداشتی، دفع بهداشتی پسماند و تامین آب سالم بهداشتی و پایدار شرب برای مناطق نظامی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رییس بهداری ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به دلیل سفرهای برون مرزیی که نیروهای نظامی دارند مالاریا از بیماری‌هایی است که در واحد‌های نظامی احتمال بروز آن وجود دارد که خوشبختانه طبق آمار از سال ۸۹ تا ۹۱ موارد ابتلا به مالاریا صفر گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز