خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

توزیع اقلام طرح ملی ایمنی و سلامت بین مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۳۳

طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده با مشارکت ۲۰ هزار عضو داوطلب جوان در یک هزار پایگاه سراسر کشور اجرا می شود.

ایلنا: معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع اقلام طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بین جمعیت هلال احمر استان‌های سراسر کشور خبر داد..

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عباس عطوف اظهار داشت: اقلام طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۱۸ تا ۲۰ اسفند بین جمعیت هلال احمر استان‌های کشور توزیع شده و امسال برای نخستین بار در طول ۱۴ دوره گذشته از اجرای طرح مسافران نوروزی است که توزیع اقلام تا ۲۰ اسفند پایان یافته است.

عطوف به اقلام در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: چادرهای سه لایه اقلیمی، خیمه‌های نماز، دستگاه‌های تست فشار و قند خون، دوچرخه به منظور اجرای طرح سحاب، بازی کودک، بروشورهای ۱۰ برگی، پوستر نخستین جشنواره فیلم و عکس و پوستر طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و کارتهای شکیل حاوی دعای سفر و ذکر ایام هفته از جمله اقلام تهیه شده برای توزیع در استان ها هستند.

به گفته معاون پشتیبانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، ۴۰۰ چادر سه لایه اقلیمی، ۱۰۰ خیمه نماز، هزار و ۶۰۰ دستگاه تست فشار و قند خون، ۱۵۰ دستگاه دوچرخه، ۳۰ هزار بازی کودک، ۴۰۰ هزار برشور رنگی ۱۰ برگی و ۴۰۰ هزار کارت حاوی دعای سفر و ذکر ایام هفته برای اهدا به هموطنان در این طرح بین استانها توزیع می شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اختصاص چادرهای سه لایه اقلیمی را از جمله ویژگی‌های سخت افزاری در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خواند و گفت: این چادرها در برابر باد و باران آسیب پذیری کمتری دارند و بر اساس اقلیم و شرایط جغرافیایی استان ها طراحی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده با مشارکت ۲۰ هزار عضو داوطلب جوان در یک هزار پایگاه سراسر کشور اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز