خبرگزاری کار ایران

۲۶ بهمن؛

هفتمین دوره مسابقات ورزشی پرستاران کشور برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۴۵۲۵۸

امسال جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران به نسبت سال گذشته با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و در مجموع ۶۰۰ پرستار منتخب که به مرحله نهایی راه یافته‌اند به مدت یک هفته در قالب بخش‌های تیمی و انفرادی رقابت می‌کنند.

ایلنا: مسابقات ورزشی پرستاران سراسر کشور ۲۶ بهمن تا اول اسفند در آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت بهداشت، سعید لک، دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی پرستاران کشور زمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی را براساس برنامه زمان‌بندی شده، ۲۶ بهمن تا اول اسفند سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در این جشنواره در بخش تیمی ۱۷ تیم فوتسال آقایان و ۱۰ تیم والیبال خانم‌ها و در بخش انفرادی نیز ۲۹۰ پرستار در رشته‌های شنا، شطرنج، دو ومیدانی، تنیس و دارت به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: امسال جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران به نسبت سال گذشته با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و در مجموع ۶۰۰ پرستار منتخب که به مرحله نهایی راه یافته‌اند به مدت یک هفته در قالب بخش‌های تیمی و انفرادی رقابت می‌کنند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور، اردوگاه میثاق شهر آبادان را محل اسکان رقابت‌کنندگان معرفی کرد و افزود: اولین مرحله اسکان را ساعت ۱۴ روز ۲۵ بهمن برای رقبای تیمی داریم که مراسم قرعه‌کشی مسابقات آن‌ها نیز در‌‌ همان روز برگزار می‌شود و دومین مرحله اسکان متعلق به رقبای رشته‌های انفرادی در عصر روز دوشنبه ۲۸ بهمن همزمان با خروج تیم‌های بازنده است.

وی با اشاره به اعلام زمان افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره صبح روز شنبه؛ ۲۶ بهمن و مراسم اختتامیه صبح روز پنجشنبه اول اسفند است.

هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی پرستاران سراسر کشور به همت سازمان نظام پرستاری و پشتیبانی ارگان‌های مختلف مانند استانداری خوزستان، فرمانداری آبادان، دانشکده علوم پزشکی آبادان، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، صندوق قرض‌الحسنه پرستاری امام جواد(ع)، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره بنادر و دریانوردی آبادان، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آبادان، شرکت بیمه البرز، شهرداری آبادان، شورای اسلامی شهر آبادان و تأمین اجتماعی کل کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز