خبرگزاری کار ایران

استقرار مسافران گرفتار برف و کولاک در پایگاههای اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۲

تدابیر لازم برای ذخیره مواد غذایی، ‌دارو و وسایل گرمایشی در پایگاههای مستقر در گردنه‌های برف گیر انجام گرفته است، به طوریکه این پایگاه‌ها می‌توانند به عنوان سرپناه مورد استفاده در راه ماندگان قرار گیرند.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی، از آماده باش ۱۸ هزار نیروی اورژانس در سراسر کشور به منظور امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمدتقی طالبیان " گفت: با توجه به شرایط جوی کنونی، افزایش برودت هوا، بارش باران و برف و افزایش حوادثجاده‌ای در گردنه‌های اصلی، پرتردد، ‌حادثه خیز و برف گیر کشور و همچنین احتمال بروز حوادثغیرمنتظره همانند ریزش کوه، سقوط بهمن، آب گرفتگی و انسداد راه‌ها، کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار و افزایش امنیت خاطر مسافرین حضور پررنگ نیروهای اورژانس و ارائه خدمات مطلوب فوریتهای پزشکی به مسافران و هموطنان، نیروهای اورژانس در آماده باش برای کمک به مردم هستند.

وی افزود: در این راستا علاوه بر استقرار تمامی آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵، ‌تمامی پایگاههای اورژانس ۱۱۵ و همچنین پایگاههای امداد هوایی برای ارائه خدمات پزشکی به افراد حادثه دیده نیز در آماده باش کامل قرار دارند. همچنین آمبولانسهای ۴WD موجود در مراکز آماده و به تجهیزات فنی زمستانی مانند زنجیر چرخ مجهز شده‌اند.

رئیس اورژانس کشور گفت: همچنین با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با سرما و برف‌، تمامی پرسنل اورژانس در مناطق برفگیر در آماده باش کامل قرار دارند.

طالبیان گفت: تدابیر لازم برای ذخیره مواد غذایی، ‌دارو و وسایل گرمایشی در پایگاههای مستقر در گردنه‌های برف گیر انجام گرفته است، به طوریکه این پایگاه‌ها می‌توانند به عنوان سرپناه مورد استفاده در راه ماندگان قرار گیرند.

وی گفت: مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب پزشکی به مسافران و امدادرسانی در زمستان به حادثه دیدگان حوادثترافیکی و محیطی و افزایش پوشش امداد جاده‌ای در نقاط برف گیر و حادثه خیز تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود را به کار بسته است.

رئیس اورژانس کشور گفت: در این راستا ۱۸۰۰۰ پرسنل مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی سراسر کشور(با احتساب اضافه کار) در ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۳ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۳ پایگاههای شهری و جاده‌ای با استعداد ۳۰۴۰ آمبولانس، ۵۷ اتوبوس آمبولانس و ۵۲ موتورآمبولانس به ارائه خدمات به هموطنانمان خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین ۴ پایگاه امداد هوایی نیز در آماده باش کامل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز