خبرگزاری کار ایران

برف، کولاک و سرما؛ تسلیم اراده نجات دهندگان جان مادران باردار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۱

ماماهای مناطق روستایی شبکه بهداشت درمان آوج، با وجود ریزش برف، کولاک و سرمای شدید و مسدود شدن جاده‌ها، جان سه مادر باردار را که در معرض خطر مرگ بودند نجات دادند.

ایلنا: با وجود ریزش برف، کولاک و سرمای شدید و مسدود شدن جاده‌ها ماماهای مناطق روستایی شبکه بهداشت درمان آوج با تلاش راهداران، جان سه مادر باردار که در معرض خطر مرگ بودند را نجات دادند.

به گزارش ایلنا، " عیسی کشاورز معتمدی " ضمن بیان این مطلب گفت: ارکناز مجرد مامای مرکز بهداشتی درمانی روستای اردلان موفق شد، دو مادر باردار را که یکی دارای فشار خون بالا و دیگری در وضعیت زایمان زودرس قرار گرفته بود به مرکز بهداشتی درمانی آبگرم برساند تا از آنجا به بیمارستان تاکستان اعزام شوند.

کشاورز با اشاره به اینکه عملیات دیگر از روستای وروق آغاز شد، افزود: در عملیات مذکور، فاطمه سمیعی مامای مرکز بهداشتی درمانی روستای شهید آباد، مادر بارداری را که در وضعیت زایمان زودرس قرار گرفته بود از این روستا به مرکز بهداشتی درمانی آوج رساند تا زایمانش در آن مرکز انجام شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه در تمامی این موارد، حال مادران و نوزادان، رضایت بخش است، تصریح کرد: به دلیل برف گیر بودن منطقه، دو محل اسکان موقت برای مادران باردار، در مراکز بهداشتی درمانی آوج و آبگرم تدارک دیده شده است و تعدادی از مادران باردار با زمان زایمان نزدیک، در این محل‌ها اسکان داده شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز