خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل:

نگاه جامعه به پدیده معلولیت باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۸

امکانات باید به گونه‌ای بسیج شود تا بیشترین خدمات به معلولا ن ارائه شود / یک فرد معلول در طول زندگی با موانع و چالش‌های بی‌شماری مواجه است.

ایلنا: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل برلزوم کارفرهنگی برای ارتقا جایگاه معلولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد تقی حسینی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلول که امروز برگزار شد، گفت: معلولیت پدیده‌ای است که نیازمند حمایت و ارائه خدمات مراقبتی، حمایتی و توانبخشی بسیاری است به طوری که که یک فرد معلول در طول زندگی با موانع و چالش‌های بی‌شماری مواجه است.

وی تصریح کرد: در این باره نیاز است علاوه بر ارگان‌های دولتی، جامعه، خانواده و نهادهای مردمی همه همکاری کنند.

حسینی بر لزوم تغییر نگاه جامعه به پدیده معلولیت تاکید کرد و افزود: باید کار فرهنگی برای ارتقا جایگاه معلولان صورت بگیرد و انجام این کار ضروری است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل خاطر نشان کرد: امکانات باید به گونه‌ای بسیج شود تا بیشترین خدمات به معلولان ارائه شود.

وی با تاکید براینکه کودکان دارای معلولیت همانند فرزندانمان هستند، افزود: آن‌ها نیز آرزوهایی در دل و رویاهایی در سر دارند که می‌خواهند تحقق یایند که در این صورت دنیا زیبا‌تر و آرمانی‌تر می‌شود از همین رو باید کمک کنیم این رویا‌ها تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز