خبرگزاری کار ایران

ربیعی مطرح کرد:

بهره‌گیری از نظرات معلولان در لایحه «حمایت از معلولان»

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۴۸

معلولان یک ماه فرصت دارند؛ دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون لایحه حمایت از معلولان در سایت گفتگوی اجتماعی ابراز کنند.

رالی خانوادگی افراد دارای معلولیت به مناسبت روز جهانی معلولان صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی ربیعی در این مراسم گفت: معلولان می توانند در کنار سایر هموطنان افتخارات زیادی کسب کنند و سرمشق جامعه برای تلاش در راه نیل به موفقیتهای بزرگ باشند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه نسبت به برخورد با معلولان اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر نگاه جامعه به معلولان یا ترحمی است و یا حقوقشان به درستی رعایت نمی شود که وجود چنین برخوردهایی درست نیست.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسابقه اتومبیل رانی گفت: امیدواریم با جنبشی که خود معلولان ایجاد کردند و همچنین برنامه های دولت بتوانیم ارزشهای معلولان در جامعه را بیش از پیش مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه لایحه حمایت از حقوق معلولان تدوین و بزودی برای بهره گیری از نظرات معلولان پیش نویس آن در سایت گفتگوی اجتماعی رونمایی می شود، خاطر نشان کرد: معلولان یک ماه فرصت دارند دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون لایحه در این سایت ابراز کنند.

وی افزود: وزارت کار این نظرات را دریافت و جمع بندی کرده و پس از انجام اصلاحات لازم، لایحه را به دولت ارسال می کند.

به گزارش ایلنا؛ در این مسابقه حدود ۵۰ نفر از معلولان به همراه خانواده های خود شرکت کرده بودند، برگزاری این مسابقه برای اولین بار صورت گرفته و قرار است از این پس هر ساله برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز