خبرگزاری کار ایران

تشکیل نماد ایدز(روبان قرمز) توسط کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۹

برنامه‌ای با حضور کودکانی که در خانه کودک شوش مشغول به تحصیل هستند با شعار «از کودکان در برابر ایدز محافظت کنیم» در محله شهید هرندی(دروازه غار) برگزارشد.

ایلنا: نماد ایدز(روبان قرمز) توسط کودکان کار که در خانه کودک شوش مشغول به تحصیل هستند در زمین چمن مصنوعی پارک خواجوی کرمانی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن حمایت از حقوق کودکان با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی شهید هرندی، مرکز گذری کاهش آسیب اعتیاد زنان سرزمین خورشید(خانه خورشید) و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۲ در تاریخ دهم آذر ماه مصادف با روز جهانی مبارزه با ایدز(اول دسامبر) برنامه‌ای را با حضور کودکانی که در خانه کودک شوش مشغول به تحصیل هستند با شعار «از کودکان در برابر ایدز محافظت کنیم» در محله شهید هرندی(دروازه غار) برگزار کرد.

بنابراین گزارش، در این برنامه نماد ایدز(روبان قرمز) توسط کودکان کار که در خانه کودک شوش مشغول به تحصیل هستند در زمین چمن مصنوعی پارک خواجوی کرمانی تشکیل شد.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به ارائه مشاوره ایدز به خانواده‌های کودکان و مردم محله، توزیع بروشور و کتابچه‌های آموزشی درباره بیماری ایدز و برگزاری کارگاه پیشگیری از ایدز برای کودکان خانه کودک شوش و والدین آنان توسط مددکاران اجتماعی پایگاه خدمات اجتماعی شهید هرندی اشاره کرد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز