خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح امداد زمستانه هلال احمر با حضور بیش از ۲۰ هزار امدادگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۵

با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده‏ امسال با رشد ۳۷ درصدی پایگاه‌های ثابت برای ارائه خدمات رو به رو هستیم / نیروهای سازمان با در نظر گرفتن تدابیر لازم‏، آمادگی اسکان و تغذیه اضطراری ۴۰ هزار نفر را دارند.

ایلنا: طرح امداد زمستانه هلال احمر از امروز با حضور ۲۰ هزار امدادگر در سراسر کشور و در یک هزار و ۱۴۶ پایگاه و پست امدادی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حیدر حیدری صبح امروز در جلسه نشست هماهنگی طرح زمستانه ۹۲ در تشریح اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این طرح گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده‏ امسال با رشد ۳۷ درصدی پایگاه‌های ثابت برای ارائه خدمات رو به رو هستیم.

حیدری به حضور فعال ۲۰ هزار و ۶۱۶ امدادگر و پرسنل امدادی در این طرح اشاره کرد و افزود: نیروهای امدادی با بکارگیری ۳۵۳۷ دستگاه خودروی امدادی‏، پوشش حوادثو سوانح احتمالی را انجام خواهند داد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از پشتیبانی ۱۷ بالگرد امدادی در حوادثاحتمالی خبر داد و گفت: با توجه به امکانات در نظر گرفته شده‏، امسال شاهد افزایش ۲۸ درصدی در بخش خودروهای امدادی و ۵۴ درصدی در بخش موتورسیکلت امدادی بودیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای سازمان با در نظر گرفتن تدابیر لازم‏، آمادگی اسکان و تغذیه اضطراری ۴۰ هزار نفر را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز