خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خبرداد:

برپایی ۲۵ بیمارستان صحرایی از ابتدای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۵

از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از خدمات تخصصی رایگان بهره‌مند شده‌اند / مجموع خدماتی که سال گذشته به مردم ارائه می‌شد، بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت که البته همه آن‌ها به صورت رایگان توسط پزشکان در بیمارستان‌ها ارائه شد.

ایلنا: رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از برپایی ۲۵ بیمارستان صحرایی از ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمد رئیس زاده امروز در نشست خبری که که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: تاکنون ۲۵ بیمارستان صحرایی برپا شده است هشت مورد از ۲۵ بیمارستان صحرایی که از ابتدای سال جاری برپا شده است مربوط به هفته بسیج است.

وی با اشاره به اینکه برپایی بیمارستان‌های صحرایی، مانورهای عظیم بهداشتی و درمانی هستند، افزود: بر این اساس سازه‌ها برای برپایی بیمارستان آماده شده، امکانات فراهم و پزشکان در مناطق محروم حضور می‌یابند.

رئیس زاده با بیان اینکه به طور میانگین طی هر پنج تا هفت روزی که بیمارستان‌های صحرایی برپا می‌شوند، حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم خدمات تخصصی دریافت می‌کنند، افزود: مردم بر حسب نیاز، از بخش‌های مختلف بیمارستان چون رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق‌های جراحی سرپایی و کلاس‌های آموزش بهداشت استفاده می‌کنند، ویزیت می‌شوند و در صورت نیاز برگه ارجاع دریافت کرده و امر درمان خود را به صورت رایگان در بیمارستان‌های تحت پوشش پیگیری می‌کنند.

به گفته رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از خدمات تخصصی رایگان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس زاده تصریح کرد: مجموع خدماتی که سال گذشته به مردم ارائه می‌شد، بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت که البته همه آن‌ها به صورت رایگان توسط پزشکان در بیمارستان‌ها ارائه شد.

وی در ادامه به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج نیز اشاره کرد و افزود: ۳۲ بیمارستان ثابت در هفته بسیج ارائه خدمت کرده‌اند همچنین ۵۰۰ تیم بهداشتی و درمانی در هفته بسیج به مناطق محروم اعزام شده و یا در حال اعزام هستند.

رئیس زاده افزود: همچنین ۱۴ تیم تخصصی درمانی به خارج از کشور اعزام کرده‌ایم که حضور آن‌ها از نظر فرهنگی تاثیرات مثبتی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز