خبرگزاری کار ایران

درمان رایگان در روستاهای دورافتاده بخش ارم

کد خبر : ۲۵۲۶۲۰

با حضور تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی دشتستان و با همکاری بسیج سازندگی طرح درمان رایگان در روستاهای دورافتاده سنا و بن سنا از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان اجرا شد.

درمان رایگان روستاییانی که از امکانات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردار هستند از برنامه‌های مستمر بسیج جامعه پزشکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مسوول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتستان گفت: درمان رایگان روستاییانی که از امکانات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردار هستند از برنامه‌های مستمر این سازمان است.

ایرج شولی افزود: ارتقای بهداشت و درمان در مناطق روستایی نیازمند توجه جدی مسوولان است.

وی اضافه کرد: اجرای درمان رایگان در روستاها با استقبال گسترده‌ای از طرف مردم این مناطق رو به رو شده است.

شولی گفت: در اجرای درمان رایگان روستاییان افزون بر درمان و تجویز دارو برای افراد بیمار، دستورات پیشگیرانه انجام و افرادی که احتیاج به آزمایش و رجوع به مطب دارند نیز به صورت رایگان درمطب ویزیت می‌شوند.

سرگرد پاسدار احمد احمدزاده مسوول بسیج سازندگی شهرستان دشتستان نیز گفت: بسیج سازندگی برنامه‌های زیادی برای رفع محرومیت از مناطق محروم در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی انجام داده که درمان رایگان یکی از این برنامه‌های محرومیت زدایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز