خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور:

مردم نباید دچار خوش‌بینی مفرط در مسائل اقتصادی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۸

مردم نباید دچار خوش‌بینی مفرط در رابطه با مسائل اقتصادی باشند. زیرا با وجود اینکه دولت برنامه کاملی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارد، اما خوش‌بینی مفرط باعثمی‌شود هر قدر گشایش در کار ایجاد شود، انتظار مردم بیشتر باشد و دچار یأس و ناامیدی شوند.

ایلنا: ‌ معاون اول رئیس جمهور بر این اعتقاد است که مردم نباید دچار خوش‌بینی مفرط در رابطه با مسائل اقتصادی باشند. زیرا با وجود اینکه دولت برنامه کاملی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارد، اما این خوش‌بینی مفرط باعثمی‌شود هر چقدر هم گشایش در کار ایجاد شود؛ انتظار مردم بیشتر باشد و دچار یأس و ناامیدی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوار هستیم با انتخاب آقای شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و حمایت‌های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت از ایشان شاهد دوران جدیدی از کار و تلاش در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم.

او با بیان اینکه ملت ایران ملتی نیست که با تهدید و فشار تسلیم شود، گفت: باید با ملت ایران با زبان تکریم گفتگو و تعامل کرد و کشورهای دنیا نیز می‌دانند فقط با این روش است که می‌توان با ایران به توافق رسید.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فرهنگ مسئولان ایران فرهنگ گفتگو و استدلال و تعامل با کشورهای دنیا است، گفت: رئیس جمهور جدید ایران با موضعی مقتدرانه و با استدلال و منطق فضای جدیدی را به روی دنیا گشوده است که اگر دنیا به دنبال حل منطقی مشکلات باشد می‌تواند از موضع عزت و برابری با ایران گفتگو کند و به نتیجه برسد.

جهانگیری با یادآوری این نکته که امروز قرار است رئیس جمهور ایران درسازمان ملل سخنرانی کند، گفت: همه دنیا منتظر این سخنرانی هستند و ما امیدوار هستیم سفر رئیس جمهوری با دستاوردهای مناسبی برای ملت ایران به پایان برسد.

او با تاکید بر اینکه خوش‌بینی مفرط چیز خوبی نیست و فقط باعثمی‌شود در فضای اقتصادی انتظارات بیش از حد افزایش یابد، گفت: دولت برنامه کاملی برای افزایش تولید ملی، حل مشکل تورم که به بالای ۴۰ درصد رسیده است، کمبود بودجه و مسائل معیشتی دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی حل مسائل معیشتی مردم است، اما نباید توقعات خیلی بالا برود چون در این صورت با وجود همه تلاش‌ها بازهم انتظارات مردم به گونه‌ای خواهد بود که با وجود گشایش در کارها باز هم مردم دچار یأس و ناامیدی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز