خبرگزاری کار ایران

معاون سابق بهداشتی وزیربهداشت:

دغدغه سلامت و توانمندی مردم هرگز از ذهنم بیرون نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۶

سالهاست خدماتی از سوی وزارت بهداشت ارائه می‌شود درحالی که نیازی به ارائه آن‌ها وجود ندارد اما به انجام آن‌ها عادت کردیم.

ایلنا: معاون سابق بهداشتی وزیربهداشت گفت: ‌نگاه بالینی بر وزارت بهداشت حکومت بسیار بزرگی دارد و کمتر بحثسلامت مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " فاطمه رخشانی " در مراسم تودیع معارفه معاون بهداشتی وزارت بهداشت که امروز برگزار شد، گفت: کارهای خوبی در وزارت خانه انجام شده است اما در این ۴ سال که روضه نیاز مردم به توانمندسازی می‌خوانم باز هم هنوز مردم را به عنوان مشتری وزارت بهداشت می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه حقوق مردم اصلا رعایت نمی‌شود و اطلاعاتی نیز به آن‌ها داده نمی‌شود، افزود: اگر به این سمت نروند و مردم را شریک و نه مشتری تلقی کنند اصلا موفق نخواهیم بود.

رخشانی به بازنگری خدماتی که از سوی وزارت بهداشت ارائه می‌شود، افزود: سال‌هاست خدماتی از سوی وزارت بهداشت ارائه می‌شود درحالی که نیازی به ارائه آن‌ها وجود ندارد اما به انجام آن‌ها عادت کردیم.

وی با تأکید براینکه دغدغه سلامت و توانمندی مردم هرگز از ذهنم بیرون نمی‌رود، افزود: حدود چهار سال گذشته که به وزارت بهداشت آمدم، سرانه آموزش مردم به ازای هر نفر در وزارت بهداشت، تنها هفت ریال بود و ساختار تشکیلاتی نیز در این زمینه وجود نداشت.

رخشانی خاطرنشان کرد: ‌به نظر می‌رسد روضه‌های من اثرگذار نبوده، چرا که در ساختار تشکیلاتی فعلی وزارت بهداشت که قرار است به زودی تصویب و ابلاغ شود این موضوع موردتوجه قرارنگرفته است..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز