خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار استانداری البرز، رسما معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۹۴

اندرزگو، مدیرکل بازرسی استانداری اردبیل، استاد دانشگاه در حوزه حقوق، معاون مدیرکل بازرسی وزارت کشور در دوره موسوی لاری، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور حقوقی و بازرسی سازمان حفظ نباتات کشور و کارشناس ارشد حقوق عمومی ست.

مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار در مراسم معارفه خود؛ سلامت، امانت و صداقت را سه مؤلفه اساسی در سیاست های کاری خود برشمرد.

به گزارش ایلنا در کرج، طی مراسمی با حضور استاندار البرز، معاونان، مدیران کل و جمعی از کارکنان استانداری، «علی اندرزگو» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار رسماً معرفی شد.

طهایی در این مراسم ضمن معارفه مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، اظهار داشت: دوران خدمت فصلی کوتاه اما پربار است که به سرعت در گذر بوده و باید از این فرصت نهایت بهره مندی را در خدمت به مردم داشت.

وی سوابق کاری مشاور جدید خود را نیز برشمرد و افزود: ایشان کارمند رسمی وزارت کشور هستند و سوابقی همچون مدیرکل بازرسی استانداری اردبیل، استاد دانشگاه در حوزه حقوق، معاون مدیرکل بازرسی وزارت کشور در دوره آقای موسوی لاری، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور حقوقی و بازرسی سازمان حفظ نباتات کشور و کارشناس ارشد حقوق عمومی را در کارنامه کاری خود دارد و از این پس در بخش مشاور و مدیرکل حوزه از تجارب ایشان بهره مند خواهیم شد.

اندرزگو نیز در بخشی از این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار البرز، سیاست و مشی کاری خود را ترسیم کرد و گفت: سلامت؛ امانت و صداقت، سه رکن اصلی در تصمیم گیری ها و امور جاری و اداری خواهد بود که از آقای طهایی سراغ داشته و آموخته ام و امید می رود همکاران نیز نهایت مشارکت را در تحقق اهداف عالیه دولت تدبیر و امید داشته باشند.

شایان ذکر است؛ «علی اندرزگو» متولد ۱۳۴۸ کارشناس ارشد حقوق عمومی است و از امروز پس از معارفه از سوی استاندار البرز رسماً کار خود را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز