خبرگزاری کار ایران

طرز تهیه یک صبحانه دلچسب با تخم مرغ

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۰۰

در مطلب زیر طرز تهیه خوراک تخم مرغ را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، تخم مرغ منبع خوشمزه ای از پروتئین و یکی از غذاهایی است که به راحتی راه خودش را از روی میز صبحانه به انواع دسرهای خوشمزه باز کرده است. اگر این ماده غذایی را دوست داشته باشید می توانید آن را به شیوه های مختلف نیمرو، آب پز، املت درست کنید یا در غذاهای دیگر به کار ببرید حتی راه های دیگری هم در دنیا برای پخت تخم مرغ وجود دارد که ممکن است از آن ها خبر نداشته باشید.در ادامه طرز تهیه  یک نوع خوراک خوشمزه با تخم مرغ را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم:

تخم مرغ: ۲ عدد

سیب زمینی: ۳-۲ عدد

پیاز کوچک: یک عدد

سیر: ۲-۱ حبه

رست بیف یا کالباس: ۱۰۰ گرم

شیر: یک پیمانه

قارچ: ۶-۴ عدد

پنیر رنده شده موزورلا: ۳/۱ پیمانه

طرز تهیه:

سیب زمینی را رنده کرده با پیاز خرد شده و سیر و کالباس خرد شده و قارچ خرد شده مخلوط می‌کنیم. این مواد را ته یه ظرف پیرکس صاف می‌کنیم. شیر و تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و کمی نمک می‌زنیم و روی مواد قبلی داخل ظرف می‌ریزیم. روی این مواد را پنیرمی ریزیم.

روی ظرف را فویل کشیده و یک شب تا صبح داخل یخچال می‌گذاریم. فردا صبح ظرف فویل کشیده را داخل فر ۴۰۰ درجه فارنهایت به مدت ۳۰ دقیقه می‌گذاریم. بعد حرارت فر را به ۳۵۰ کم کرده و فویل را بر می‌داریم و حدود ۳۰ دقیقه دیگر می‌گذاریم بپزد تا پنیر رویش برشته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز