خبرگزاری کار ایران

محققان توصیه می کنند:

دوش آب گرم برای دیابتی‌ها مفید است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۰۱

نتایج یک بررسی جدید نشان داده است، دوش آب گرم به کنترل میزان قند خون کمک مؤثری کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان  داده است، دوش آب گرم به کنترل میزان قند خون کمک مؤثری کمک می‌کند. 
 
این مطالعات جدید که توسط پژوهشگران آمریکایی صورت گرفته تأکید می‌کند، دوش آب گرم در کنترل کردن قند خون افرادی که از قند خون بالا یا دیابت رنج می‌برند، تأثیر مثبت دارد.

دانشمندان باور دارند، یک حمام آب داغ برای کسانی‌که قادر به ورزش کردن نیستند پیشنهاد مفیدی است.

به گفته کارشناسان بهداشتی، دوش آب گرم منجر به کاهش فشارخون نیز می‌شود؛ پژوهش‌های متعدد نشان داده است، حمام آب گرم سبب آزاد شدن اکسید نیتریک می‌شود که رگ‌های خونی را شُل می‌کند و به این ترتیب سبب کاهش فشارخون در افراد می‌شود.

نتایج این پژوهش که در مجله فیزیولوژی کاربردی (the Journal of Applied Physiology) منتشر شده بیانگر آن است که حمام آب گرم  سبب کاهش سطح التهاب بدن و در نهایت مانع از بالا رفتن فشار یا قند خون می‌شود.

محققان دانشگاه‌های «Surrey» و «Heinrich Heine» در‌ آلمان باور دارند، یک حمام آب گرم که نیم ساعت به طول بی‌انجامد می‌‌تواند این تأثیر ر در کاهش فشارخون و قندخون بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز