خبرگزاری کار ایران

در عمارات رخ داد؛

هدیه تولد فرزندان موجب مرگ پدرشان شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۱۲

هدیه تولد لاکچری فرزندان یک خانواده عماراتی برای پدر خود جان او را گرفت و منجر به مرگ وی شد.

به گزارش ایلنا، تا مدت‌ها پیش گرفتن جشن تولد تنها برای فرزندان کوچک خانواده‌ها مرسوم بود اما در حال حاضر برای اغلب اعضای خانواده به ویژه برای پدر و مادر کاری عادی و معمول است.

دعوت از فامیل و دوستان و گرفتن جشن تولد و تهیه کادویی به عنوان هدیه تولد، برای سایر اعضای خانواده و تهیه عکس و فیلم یادگاری از این مراسم یکی از اتفاقات معمولی است که در زندگی اغلب ما جای دارد و رخ می‌دهد.

جالب است بدانید که برخی از افراد در روز تولد دوستان و اعضای خانواده خود هدیه‌های عجیب و غریبی را به آن‌ها می‌دهند و این بار هدیه تولد فرزندان یک خانواده در امارات برای پدرشان سوژه رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی شده است.

اعضای خانواده این مرد اماراتی که به مناسبت تولد پدر خود قصد غافلگیری و سورپرایز وی را داشتند، با هدیه‌ای عجیب منجر به مرگ دردناک او شدند و ویدئویی از این کادوی مرگ‌آور این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. هدیه‌ای به ظاهر جذاب و عجیب که جان پدر خانواده اماراتی را گرفت و به قیمت جان او تمام شد.

خانواده‌ اماراتی فوق می‌خواستند پدرشان را با بالن بادکنکی به هوا بفرستند و غافلگیر کنند که متاسفانه قادر به کنترل آن نشدند و سرانجام پس از 3 روز با پیکر بی‌جان او در کوه‌های عمان روبرو شدند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز