خبرگزاری کار ایران

در آمریکا رخ داد؛

خودکشی یک زن سرشناس

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۶۴

خانواده کیت اسپید در آمریکا می‌گویند او در سال‌های اخیر با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد.

به گزارش ایلنا، دو روز پس از درگذشت کیت اسپید، طراح مشهور آمریکایی، پزشکی قانونی نیویورک اعلام کرده که مرگ او به دلیل خودکشی بوده است.

پیکر بی جان خانم اسپید را نظافتچی آپارتمانش در خیابان پارک در شهر نیویورک پیدا کرد.
 
مقام‌های بهداشتی فدرال آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرده بودند که از سال ۱۹۹۹ به این سو میزان خودکشی در این کشور ۳۰ درصد افزایش یافته و نشانه «افزایش مشکلات بهداشت عمومی» است.
 
خانواده خانم اسپید گفته‌اند که او حتما خوشحال می‌شد اگر می‌دانست که مرگش کمک می‌کند بحث درباره بیماری‌های روانی بیشتر شود.
 
فرانک برازناهان، پدر ۸۹ ساله کیت اسپید به روزنامه کانزاس سیتی استار، گفته: «ما همه احساس می‌کنیم هر صحبتی که باعث کمک به کسان دیگر شود، کیتی آن را دوست داشت.»
 
«او همیشه اهل کمک و خیرات بود. اگر چیزی باشد کمک کند تا کسی از کاری دوری کند او حتما دوستش داشت.»
 
آقای برازناهان گفته که از مشکلات روانی دخترش مطلع بوده است.
 
او می‌گوید شب قبل از مرگ با دخترش حرف زده بود و ادامه داد: «نمی‌دانم چه شد. آخرین باری که با او حرف زدم داشت برای سفر به کالیفرنیا برنامه‌ریزی می‌کرد که به چند دانشگاه سر بزند برای انتخاب دانشگاه برای دخترش.»
 
پلیس گفته در زمان خودکشی، دختر سیزده ساله خانم اسپید در منزل نبوده است.
 
مقام‌های بهداشتی آمریکا می‌گویند خودکشی دهمین دلیل مرگ زودهنگام آدم‌ها در این کشور است.
 
معاون سازمان کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها در آمریکا از افراد، گروه‌ها، کارفرمایان و کسانی که در مشاغل درمانی هستند خواست تا کمک کنند جان افراد حفظ شوند و جلوی خودکشی گرفته شود.
 
پلیس پیشتر گفته بود که خانم اسپید، از خود نوشته‌ای مبنی بر اینکه قصد خودکشی دارد به جا گذاشته بود اما همسر خانم اسپید از وجود چنین نامه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرده است.
 
اندی اسپید که در کسب و کار شریک همسرش هم بوده، گفته که خانم اسپید قرص‌هایی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی می‌خورده اما مرگ او برایش بهت‌آور بوده است.
 
او گفت که شب قبل از درگذشت، همسرش شاد به نظر می‌آمده. آقای اسپید گفته که اولویتش حالا مراقبت از دخترش است که با «سوگی غیرقابل باور» دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز