خبرگزاری کار ایران

رفتارهای عجیب و غریب مارادونا در بازی آرژانتین و نیجریه

دیه‌گو را چه شده است؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۶۳

فوق‌ستاره آرژانتین، دیه‌گو مارادونا در حین بازی آرژانتین و نیجریه یک تجربه فیزیکی بد داشت و در آخر هم به بیمارستان سن‌پترزبورگ منتقل شد.

به گزارش ایلنا، در طول بازی عکس‌ها و فیلم‌هایی از مارادونا گرفته شد که در بعد از بازی بسیاری معتقد بودند او حالت طبیعی نداشته است. بعد از بازی هم سایت‌های خبری اعلام کردند که او را به بیمارستان منتقل کردند و چندساعت بعد هم مارادونا عکسی منتشر کرد که نشان می‌داد حالش خوب است و از بیمارستان مرخص شده است. همان‌شب هم مارادونا را با پرواز اختصاصی به مسکو منتقل کردند. اگر تیم‌ملی آرژانتین همین‌طور پیش برود، ممکن است برای مارادونا خطرناک باشد.

دیه‌گو مارادونا می‌ترسید که آرژانتین سقوط کند و در ادامه جام‌جهانی نباشد. طرفداران آرژانتین و مارادونا هم می‌ترسیدند که به او حمله قلبی دست دهد. دیه‌گوی ٥٧ساله دیوانه شده بود. او آرزو داشت آرژانتین صعود کند. آرژانتین کشور مورد علاقه اوست و هیچگاه نمی‌خواهد شکست بخورد. مارادونا که با اعتیاد به کوکایین و خلق‌وخوی وحشیانه مبارزه کرده و دیگر در این سال‌ها مرد آرامی شده بود، در بازی آرژانتین و نیجریه کارهایی کرد که باز هم انگشت اشاره طرفداران را به سوی خود روانه کرد.

کارکنان ورزشگاه بشدت مضطرب بودند و از این می‌ترسیدند که اتفاقی برای مارادونا بیفتد. آنها تلاش می‌کردند تا مارادونا را آرام کنند و در تمام لحظات بازی کنار او بودند تا درصورت اتفاق بتوانند سریع به او رسیدگی کنند.

مارادونا تنها فشارخونش بالا رفته بود و مقداری قلبش تهدید شده بود اما درنهایت حالش خوب شد.

حرکت‌های مارادونا در بازی سه‌شنبه‌شب خیلی عجیب بود. آن‌قدر عجیب که عکس‌ها و فیلم‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌شد و بسیاری نگران حالش بودند و برخی هم او را مسخره می‌کردند. حرف‌هایی از این موضوع هم مطرح شد که ممکن است مارادونا دوباره معتاد شده باشد یا آن حالت‌های روانی‌اش بازگشته باشد.

مارادونا روی صندلی غش می‌کرد، می‌خواست خود را از آن بالا به پایین پرتاب کند، بارها با اشاره انگشت به بازیکنان بی-احترامی می‌کرد و...

منبع: شهروند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز