خبرگزاری کار ایران

نیمار که ستاره نیست؛

جمشیدی: به خاطر مارادونا دوست دارم آرژانتین قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۳۳

اگر مارادونا از قهرمانی آرژانتین خوشحال می‌شود دوست دارم آرژانتین قهرمان شود، اما برای خودم فرقی نمی‌کند چون همیشه طرفدار انگلیس بوده‌ام، اما دیگر از این تیم خسته شده‌ام چون هیچ‌وقت هیچی نمی‌شود.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فینال جام جهانی امسال برای من خیلی نوستالوژیک است.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فینال جام جهانی بین آلمان و آرژانتین برای من نوستالوژیک است چون دو جام جهانی که بچه بودم و پیگیری می‌کردم این دو تیم به فینال رسیدند. من عاشق مارادونا بودم و به عشق مارادونا فوتبال را نگاه می‌کردم اما امشب این فینال مارادونا ندارد و خیلی ناراحتم.

وی اضافه کرد: در مورد بازی امشب هم باید بگویم روی اصول فوتبال و با توجه به بازی‌های گذشته آلمان بهتر است، اما آرژانتین هم امسال خیلی خوش‌شانس بوده و خوش‌شانس‌ترین تیم جام است و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

جمشیدی افزود: اگر مارادونا از قهرمانی آرژانتین خوشحال می‌شود دوست دارم آرژانتین قهرمان شود، اما برای خودم فرقی نمی‌کند چون همیشه طرفدار انگلیس بوده‌ام، اما دیگر از این تیم خسته شده‌ام چون هیچ‌وقت هیچی نمی‌شود و سال‌هاست که در هیچ جامی عنوانی به دست نیاورده است.

جمشیدی در پایان در پاسخ به این سوال که چه درسی از جام جهانی باید بگیریم، گفت: ما آنقدر ایراد داریم که هر اتفاقی برای ما درس است. برای خود ما درس جام‌جهانی این بود که باید به تیم‌های پایه خود برسیم. اتفاقی که برای برزیل افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد. امکان ندارد برزیل بدون ستاره بماند، اما امسال ستاره نداشت و حتی نیمار هم مقابل ستاره‌های گذشته برزیل ستاره محسوب نمی‌شود، اما آنقدر بی‌ستاره بودند که روی نیمار مانور کردند. ما هم خیلی وقت است ستاره نداریم و چشمه فوتبال ما آنقدر جوشان است که به جام جهانی برسیم، اما اگر تک ستاره‌های ما هم تمام شود نابود می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز