خبرگزاری کار ایران

تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؛

کفشگری: بازی دفاعی در آسیا جواب نمی‌دهد / باید هجومی بازی کنیم تا مردم هم لذت ببرند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۸۹

ما برای هر ۳ جام برنامه داریم. هدف اول ما قهرمانی است. پارسال نائب قهرمان شدیم و همه انتظار دارند امسال قهرمان شویم. امسال در آسیا هم بازی می‌کنیم و باید توانایی‌های خود را در این مسابقات نشان دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید برنامه های زیادی دارد چرا که فصل گذشته مصدومیت اجازه نداد تا روند خوبش را ادامه دهد تا تیم ملی را از دست بدهد اما امسال قصد دارد با ارائه فوتبالی خوب در پرسپولیس دوباره به تیم ملی برگردد و در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

گفت‌وگوی مهرداد کفشگری باخبرنگار ایلنا را بخوانید:

شرایط پرسپولیس باتوجه به تمریناتی که انجام داده‌اید راضی‌کننده است؟
دوران بدنسازی ما کم کم تمام می‌شود و سراغ بازی‌های تدارکاتی خواهیم رفت و فکر می کنم با انجام این بازیها شرایط ما خیلی خوب می شود جوتیم خیلی خوب است و بچه ها مصمم هستند که سال خوبی را پشت سر بگذارند و اگر همین روند را ادامه بدهیم نتایج خیلی خوبی کسب خواهیم کرد.

پرسپولیس برای فصل جدید چه اهدافی را دنبال می کند؟
ما برای هر ۳ جام برنامه داریم. هدف اول ما قهرمانی است. ما پارسال نائب قهرمان شدیم و همه انتظار دارند امسال قهرمان شویم. امسال در آسیا هم بازی می‌کنیم و باید توانایی‌های خود را در این مسابقات نشان دهیم و از مرحله گروهی صعود کنیم. در جام حذفی هم علی دایی تبحر خاصی دارد و برنامه داریم تا نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

باتوجه به اینکه فصل قبل مصدوم شدی و تیم ملی را از دست دادی هدف شخصی‌ات برای فصل جدید چیست؟
پارسال سال اولم بود که در پرسپولیس بودم و خوب هم کار می‌کردم اما مصدومیت اجازه نداد روند رو به رشدم را ادامه دهم. امسال انتظارات از من خیلی بالاست و خوب تمرین می‌کنم تا انتظارات را برآورده کنم. هدف اولم قهرمانی با پرسپولیس است و در کنار آن دوست دارم به تیم ملی هم دعوت شوم.

بحثتیم ملی شد، به نظرت کی‌روش باید حفظ شود؟
کی‌روش مربی بزرگی است و به درد تیم ملی ما می‌خورد. تیم ملی با کی‌روش در جام‌جهانی خوب کار کرد، اما باید ببینیم فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های آسیا چه برنامه‌ای دارد. بازی دفاعی در آسیا جواب نمی‌دهد و اگر هجومی کار کنیم و قهرمان شویم خیلی خوب است. به نظرم تغییر سبک برای تیم ملی خیلی بهتر است تا فوتبالی هجومی را ببینیم و به سمت قهرمانی برویم. با بازی‌هایی که در جام‌جهانی انجام دادیم الان همه از ما می‌ترسند چون دوباره به جمع قدرت‌های آسیا برگشتیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید خیلی بهتر کار کنیم چون جلوی قطر و بحرین نمی‌شود مثل آرژانتین و نیجریه بازی کنیم، بلکه باید هجومی بازی کنیم تا مردم هم لذت ببرند.

به نظرت تیم ملی ما پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟
با این شرایطی که در جام جهانی داشتیم اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و مردم هم امیدوار شده‌اند. این مسئله خیلی مهم است که ما به خودباوری برسیم و در جام ملت‌ها بااعتماد به نفس بازی کنیم. تیم ملی ما امسال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد که اگر این قهرمانی با تغییر نسل همراه باشد خیلی بهتر است، چون فوتبال ما خون تازه می‌خواهد چراکه در جام‌جهانی میانگین سنی ما بالا بود و جوانگرایی در تیم ملی به درد آینده فوتبال ما می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز