خبرگزاری کار ایران

بنتلی خودروی تمام الکتریکی تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۵۲

با اینکه هنوز هم بعضی افراد معتقدند خودروهای بنزینی و گازی از خودروهای الکتریکی قدرت بیشتری دارند، اما باید قبول کرد که صنعت خودروسازی در حال حرکت به سمت تولید خودروهای تمام الکتریکی است.

این حرکت آنقدر گسترده شده که بسیاری از کمپانی‌هایی که روزی بخش خودروهای الکتریکی خود را تعطیل کرده بودند امروزه تصمیم به بازنگری تصمیمات خود گرفته‌اند. حال خبر خوب اینکه یکی از همین کمپانی‌هایی که قصد دارد خودروی الکتریکی تولید کند، شرکت محبوب "بنتلی" است.

در گزارشی که از وبسایت auto Express منتشر شد، "استفان سیلاف" طراح ارشد بنتلی در مصاحبه خود تایید کرده که خودروهای الکتریکی همان چیزی هستند که بنتلی در حال بررسی آنها است و احتمالا در آینده نزدیک آنها را تولید هم خواهد کرد. او در اینباره گفت" خودروهای تمام الکتریک همان چیزی است که من شدیدا موافق تولید آنها هستم که در آینده‌ای نه‌چندان دور هم شاهد آنها خواهید بود."

شاید فعلا برای تشخیص خودرویی که بنتلی قصد دارد تولید کند زود باشد اما زمانی که درباره آنچه که سیلاف در ذهنش دارد پرسیده شد، او گفت که قصد دارد یک خودروی کاملا جدید و بی‌همتا را طراحی کند که شباهتی به خودروها و طرح‌های دیگر کمپانی‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی نخواهد داشت. او معتقد است که این تصمیم به تیم طراحی امکان ساخت و گسترش یک زبان طراحی و محصول کاملا جدید برای شرکت بنتلی را خواهد داد.

جذب شرکت بنتلی به خودروهای الکتریکی خیلی هم تعجب‌آور نیست چراکه همانطور که گفتیم امروزه بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا طراحی و تولید خودروهای الکتریکی را آغاز کرده‌اند. البته نباید فراموش کنیم که شرکت تسلا در زمینه تولید خودروهای الکتریکی با قدرت بالا و طراحی بی‌نظیر در دنیا حرف اول را می‌زند و تمامی خودروسازان دنیا به دنبال رقابت با این شرکت به‌منظور به‌دست آوردن سهم کوچکی از این بازار نوپا هستند.

منبع :‌ آی‌تی‌ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز