خبرگزاری کار ایران

سایپا در انعقاد قراردادهای خود هوشمندانه عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۰۵

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از خودروسازان مطرح دنیا تمایل به همکاری با ایران را دارند و اگر این همکاری هوشمندانه انجام شود صنعت خودرو داخلی به تولید کننده حقیقی تبدیل می شود و به نظر می رسد که سایپا با انعقاد قراردادهای جدید خود نسبت به این نگرش دقت نظر خاص داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو تهران گفت نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با استقبال کم نظیر مردم روبرو بوده و این شور و نشاط از سوی مردم نسبت به خودروهای داخلی و خارجی بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: برای رشد و توسعه تولید خودرو داخلی استفاده از تکنولوژی بسیار مهم است و قطعا این روند صنعت خودرو ما را به سمت جهانی شدن هدایت خواهد کرد.

نماینده اسد آباد گفت: امروز نسبت به گذشته رضایتمندی مشتریان از خودروسازان داخلی بیشتر شده و به نظر می رسد گروه خودرو سازی سایپا سهم قابل قبولی از این رضایتمندی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: خانواده های ایرانی دوست دارند که محصولات داخلی باکیفیت استفاده کنند و لازمه این موضوع آن است که خودروسازان داخلی بتوانند در جهت کمیت و کیفیت نسبت به گذشته موفق تر عمل کنند تا رضایت مردم را حاصل کنندکه اگر این مهم حاصل شود مشتریان به دنبال محصولات رنگارنگ خارجی نخواهند رفت و افزایش دانش و استفاده از تکنولوژی نوین در چرخه تولید صنعت خودرو داخلی پیشرفت آن را در آینده تضمین خواهد کرد.

رنجبرزاده افزود: محصولات سایپا به لحاظ کیفی و ضریب امنیت جاده ای نسبت به سال های گذشته بهتر شده و اگر بتواند با درایت نسبت به انعقاد قراردادهای جدید با برندهای شاخص بین المللی در بازار ایران خوب عمل نمایند علاوه برافزایش مشتریان داخل می تواند نسبت به دست یافتن به بازارهای منطقه نیز امیدوار باشد.

وی تاکید کرد: کشور ایران از نظر استراتژیک منطقه ای در جایگاه خاصی قرار دارد و بسیاری از خودرو سازان مطرح بدلیل وجود بازار بکر ایران و منطقه تمایل به همکاری با ایران را دارند و این پتانسیل بسیار ارزشمند است و اگر هوشمندانه عمل شود صنعت خودرو داخل به سمتی خواهد رفت که از مونتاژ کاری خارج شود و به تولید کننده حقیقی تبدیل شود .

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به نظر می رسد که سایپا با انعقاد قراردادهای جدید خود نسبت به این نگرش دقت نظر خاص داشته و با توجه به اینکه تنوع محصول در چرخه صنعت خودرو نقش بسزایی در خانواده ها دارد سعی می کند تا با افزایش این چرخه از لحاظ کمی وکیفی آرامش و نشاط را به خانواده های ایرانی باز گرداند.

رنجبر زاده گفت: خودروسازان داخلی باید به سمت تنوع محصول حرکت کنند و باید در مسیری قرار گیرند تا مردم پس از انتخاب محصول با کیفیت نسبت به خرید اقدام کنند و به نظر می رسد با توجه به سیاست های اتخاذ شده، سایپا به زودی به این اصل مهم دست پیدا خواهد کرد .

وی تاکید کرد:با این روند رو به رشد دو قطب صنعت خودرو داخلی در رقابت منطقه ای در آینده نزدیک حرفی برای گفتن خواهند داشت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز