خبرگزاری کار ایران

نسخه فرهاد مجیدی را پیچیدند!

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۴۷

همین چند وقت پیش، وقتی فرهاد مجیدی مصاحبه کرد و برای اولین بار به حمایت از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پرداخت. همه تصور می‌کردند این مصاحبه بازگشت به استقلال است.

مجیدی در شرایطی به دفاع از افتخاری پرداخت که در فضای مجازی، انتقادها از مدیرعامل به اوج رسیده بود. وقتی هواداران معترض استقلال به پیج مجیدی حمله کردند، او تازه متوجه شد حتی در اوج محبوبیت هم می‌توان زیاد منتقد داشت. مجیدی در استقلال چهره‌ای محبوب است که محبوبیتش را کمتر کسی داشته است. او چند سال قبل در نظرسنجی 30 سال اخیر محبوب‌ترین چهره‌های استقلال در برنامه 90 هم، با اختلاف فاحش منصوریان را شکست داد و در صدر ایستاد.

فرهاد اما خیلی زود متوجه شد این محبوبیت هم برای رسیدنش به استقلال کافی نیست. مشکلات او و افتخاری به حدی حاد بود که فرهاد در چند نوبت علیه مدیرعامل استقلال مصاحبه کرد. به همین دلیل وقتی تغییر موضع داد و به حمایت از او پرداخت همه تصور می‌کردند زمینه بازگشتش مهیا شده است. ظاهراً اما فرهاد دچار اشتباه شده چراکه آخرین خبرها از اردوی استقلال حکایت از چیزهای دیگری دارد. این تیم بدون مجیدی هم، بین هواداران محبوب است و با قدرت جلو می‌رود. وینفرد شفر با کادر فعلی‌‌اش نتیجه گرفته و خوب می‌داند فراتر از محبوبت فرهاد، نتایج تیم هستند که می‌توانند هواداران را با آنها همسو کنند. مجیدی گویا دچار یک اشتباه استراتژیک شده است.

او تصور می‌کرد محبوبیتش عاملی باشد برای نزدیک‌تر شدنش به نیمکت استقلال ولی آنچه از داخل تیم به گوش می‌رسد این است که با همه محبوبیتش در کادر فنی فصل بعد استقلال هم جایی نخواهد داشت. این برداشتی بوده که بعضی از نزدیکان افتخاری از صحبت‌های او داشته‌اند. اگر استقلال به هر دلیلی نتیجه نمی‌گرفت، در آن صورت مجیدی می‌توانست امیدوار به این باشد که اصلاحات صورت بگیرد و او به کادر شفر اضافه شود ولی تا این لحظه، نسخه فرهاد برای بازگشت به تیم محبوبش پیچیده شده است. البته باشگاه هنوز قرارداد مربی آلمانی را تمدید نکرده. آنها مذاکرات اولیه با این مربی را آغاز کرده‌اند و گویا نتایج ادامه فصل، در این زمینه تعیین‌کننده خواهد بود. اگر شفر بماند، بعید به نظر می‌رسد مجیدی شانسی برای رسیدن به نیمکت استقلال داشته باشد.

منبع خبر: پارس نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز