خبرگزاری کار ایران

اقدام هوشمندانه منصوریان در مورد شماره ۷

فرهاد مجیدی چه واکنشی به سرمربی استقلال نشان می‌دهد؟

منصوریان دیروز در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که اگر قرار است بختیار رحمانی پیراهن شماره 7 را بپوشد این پیراهن را باید فرهاد مجیدی به او بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ از ابتدای حضور بختیار رحمانی در استقلال این بحث مطرح شد که پیراهن شماره 7 به او داده خواهد شد. این خبر باعث واکنش هواداران افراطی مجیدی شد و آنها اعتقاد داشتند که این پیراهن نباید به هر بازیکنی داده شود. در آن زمان فرهاد مجیدی مصاحبه‌‌ای کوتاه انجام داد و اعلام کرد که از نظر او پوشیدن پیراهن 7 توسط بختیار رحمانی ایرادی ندارد!‌ با وجود تایید مجیدی اما منصوریان علاقه‌‌ای ندارد که به خاطر شماره پیراهن یک بازیکن با طرفداران رودردرو شده و برای تیمش حاشیه‌ به وجود بیاید. 

به همین دلیل او در اقدامی هوشمندانه ترجیح داد توپ را در زمین کاپیتان سابق آبی‌ها بیندازد. او دیروز در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که اگر قرار است بختیار رحمانی پیراهن شماره 7 را بپوشد این پیراهن را باید فرهاد مجیدی به او بدهد. با این صحبت منصوریان حالا همه منتظر واکنش مجیدی هستند تا ببینند آیا همان‌طور که در مصاحبه‌اش گفته مشکلی برای این که رحمانی شماره 7 را بپوشد ندارد یا آن مصاحبه را از روی بی‌میلی انجام داده است. 

 

کد خبر : ۳۸۷۱۶۸