خبرگزاری کار ایران

منصور پورحیدری پاسخ مجیدی را داد

استقلال فصل گذشته مشکلات زیادی داشت و باید ایرادات را می‌گفتم.

به گزارش ایلنا، در این دو روز دو مربی کادرفنی سابق استقلال مصاحبه‌های جنجالی علیه همدیگر را مطرح کردند. نکته جالب هر دو مصاحبه انتقاد از منصورپورحیدری سرپرست استقلالی‌هاست. فردی که تا پیش ازاین مصاحبه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌‌ای در استقلال داشت و کسی تا به حال علیه او صحبتی را مطرح نکرده بود. اما فرهاد مجیدی و نوازی این تابو را شکسته و حرف‌های تندی علیه سرپرست فصل گذشته استقلال که به نوعی پدر این تیم هم محسوب می‌شود مطرح کردند.مصاحبه پورحیدری در واکنش به این حرف‌ها را می‌خوانید:

وی در خصوص اینکه محمد نوازی اعلام کرده کار پورحیدری فقط ایراد گرفتن از استقلال و تیم بود، گفت:« اگر منظور محمد نوازی این است که من در جمع بازیکنان چنین حرفی زده‌ام کاملا اشتباه است اما حرف من در اتاق مربیان بوده و من وظیفه داشتم ایرادات تیم را بگویم. مربیان توضیحات می‌دادند و در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم حرف می‌زدند. باید قبول کرد استقلال فصل گذشته مشکلات زیادی داشت و باید ایرادات را می‌گفتم. از طرف دیگر فرزاد مجیدی هم زحمت کشید و برای استقلال وقت گذاشت و من منکر این زحمات نیستم.»

پورحیدری در خصوص اینکه مجیدی مدعی شده که وی مدام می‌گفت استقلال ششم هم نمی‌شود اما تیم سوم شد، گفت:«من که گفتم مجیدی برای تیم زحمت کشید اما شاید اگر من این حرف را نمی‌زدم استقلال قهرمان می‌شد! من باید در جمع مربیان اشکالات را می‌گفتم و حرفی که زدم کاملا درست بود. به عنوان مدیر فنی وظیفه‌ام بود که مشکلات را بگویم و یادم می‌آید حتی چند بار به همراه کادر فنی به دفتر افشارزاده در وزارتخانه رفتیم و نشستیم و کلی بحث کردیم. نمی‌دانم چرا الان این مباحث مطرح می‌شود و در خصوص آن اتفاقات صحبت می‌کنند. آقایان دیگری هم آنجا بوده‌اند که هیچ حرفی نمی‌زدند و چیزی نگفتند من هم ایرادات را می‌گفتم، حالا چرا این دوستان اینگونه صحبت می‌کنند برایم سوال است. البته باز هم می‌گویم آنها زحمت کشیدند.»

پورحیدری در ادامه  در خصوص اینکه همه مدام صحبت از خیانت در استقلال فصل گذشته می‌کنند گفت:«من نمی‌دانم چه کسی خیانت کرده یا چرا این حرف‌ها زده می‌شود اما قبول کنید که در دور برگشت شرایط استقلال مناسب نبود.»

 

کد خبر : ۳۸۹۵۵۰