خبرگزاری کار ایران

شورش علی کریمی علیه فردوسی‌پور

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۸۸

این روزها عادل فردوسی‌پور به سیبل انتقادات علی کریمی تبدیل شده است. اسطوره فوتبال ایران که همیشه انتقادهایی جدی درباره مشکلات مختلف مطرح می‌کند، همان‌طور که از چند ماه قبل در حاشیه افشاگری‌هایی که علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داده بود، سیاست‌های فردوسی‌پور و برنامه نود را در سکوت مقابل مشکلات فدراسیون نقد کرد،‌ حالا در قامت سرمربی تیم پرطرفدار سپیدرود رشت به انتقادهای خود ادامه می‌دهد.

این روزها عادل فردوسی‌پور به سیبل انتقادات علی کریمی تبدیل شده است.

به گزارش شهروند، این روزها عادل فردوسی‌پور به سیبل انتقادات علی کریمی تبدیل شده است. اسطوره فوتبال ایران که همیشه انتقادهایی جدی درباره مشکلات مختلف مطرح می‌کند، همان‌طور که از چند ماه قبل در حاشیه افشاگری‌هایی که علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داده بود، سیاست‌های فردوسی‌پور و برنامه نود را در سکوت مقابل مشکلات فدراسیون نقد کرد،‌ حالا در قامت سرمربی تیم پرطرفدار سپیدرود رشت به انتقادهای خود ادامه می‌دهد.

افشاگری درباره حضور عادل در منزل کی‌روش

سرمربی سپیدرود رشت بعد از بازی اخیر این تیم مقابل استقلال خوزستان هم صحبت‌های تندی درباره فردوسی‌پور مطرح کرد و در کنفرانس خبری لوگو برنامه نود را از میکروفن خارج و آن را به سمتی دیگر پرتاب کرد. او حالا در کانال تلگرامی‌اش باز هم عکس این چهره تلویزیونی را هنگام دریافت جایزه از تاج و همچنین دادن جایزه مهدی طارمی منتشر کرده و نوشته: «داستان از وقتی شروع شد که یک گزارشگر جایزه بهترین بازیکن را داد.

یعنی در این کشور شخص دیگری نبود جایزه مهدی طارمی را بدهد؟ اگر خود را می‌فروشید، ‌لااقل Cheap (ارزان) نفروشید.» یکی از مهمترین کنایه‌های جادوگر به عادل هم این سوال بود که پرسید: «عادل جان تا حالا چندبار به برج ایران‌زمین شهرک غرب رفتى؟» منظور کریمی از طرح این سوال حضور متوالی فردوسی‌پور در منزل کی‌روش در برج ایران‌زمین شهرک غرب است.

خط و نشان جادوگر با سوال‌های جنجالی

کریمی همان‌طور که در کانال تلگرامی‌ خود وعده داده، سوال‌های دیگری هم از فردوسی‌پور مطرح خواهد کرد. او برادر عادل فردوسی‌پور را ادمین پیج اینستاگرامی طرفداران این مجری که مطلب انتقادی تندی علیه کریمی نوشته بود، معرفی کرد و خطاب به او اعلام کرد اگر واقعا به دنبال حقوق واقعی فوتبال است، چرا درباره حق پخش تلویزیونی کاری انجام نمی‌دهد؟ او حتی پرسیده: «چرا در مورد درگیرى دستیار کارلوس با نماینده فدراسیون و فیفا در ملک شخصى کی‌روش، کسى را روی خط نیاوردى که توضیح بخواهى؟». کریمی همچنین نوشته است: «من امروز در فوتبال هستم، شاید فردا نباشم، این هم می‌دانم که عیب و ایراد هم خیلى دارم و علیه‌السلام نیستم ولى در مقابل امثال شما پسر پیغمبرم و تا آخرش با شما هستم ولى مقابلتان».

منظور کریمی از ..........ی چه بود؟

کاپیتان سابق تیم‌ملی سوالی از عادل فردوسی‌پور مطرح کرد که هنوز خیلی‌ها متوجه جزییات آن نشده‌اند اما جنجال بزرگی به وجود آورد. «این را راست می‌گویند که علاقه زیادى به «................ى» دارى و سال‌هاست که این کار را انجام میدى؟» کریمی به صورت آشکار منظور خود را مطرح نکرده اما در ادامه نوشته است: «اگر اینطور باشد که فکر می‌کنم، براى رسانه ملى خیلى بد باشد (از نظر من ایرادى ندارد) که مجرى سرشناسش درگیر این داستان‌ها باشد». درچنین شرایطی همه منتظر سوالات جنجالی بعدی کریمی و واکنش احتمالی فردوسی‌پور به این انتقادها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز