خبرگزاری کار ایران

جذب‌اسطوره‌ها استفاده‌ابزاری است؟

قدیمی: دادگان دچار سوءتفاهم شده / از یک اتاق۲متری، ورزش‌دانشگاه‌آزاد را متحول کردم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۹۵

به نظرم، دادگان دچار سوءتفاهم شده است. فکر می‌کنم مقایسه عملکرد بنده و سایر مدیران بعد از من، بهترین ملاک برای ارزیابی نوع مدیریت بنده در ورزش دانشگاه‌آزاد باشد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان گفت: دادگان بهتر بود کارشناسی صحبت می‌کرد و بعد از مقایسه عملکرد دوران ریاست‌بنده در تربیت بدنی دانشگاه‌آزاد با روسای‌بعدی، به بیان نظراتش می‌پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته و در یک برنامه تلویزیونی، محمد دادگان رئیس سابق‌فدراسیون‌فوتبال که در حال حاضر معاون تربیت‌بدنی دانشگاه‌آزاد است، از کارنامه بهرام قدیمی مدیرکل‌سابق ورزش دانشگاه‌آزاد به خصوص در مورد انتخاب کریم باقری به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال دانشجویان انتقاد کرد که صحبت‌های وی عکس‌العمل رئیس فدراسیون‌بین‌المللی ورزش‌های بین‌دانشگاهی جهان را به دنبال داشت.

قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات دادگان خاطرنشان کرد: حدود یک‌ماه قبل با کریم باقری صحبت کردم که او نیز ابراز تمایل کرد به همراه سیروس دین‌محمدی و بهنام طاهرزاده که همگی از بازیکنان بزرگ تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی بوده‌اند، مسئولیت تیم فوتبال بین‌دانشگاهی را برعهده بگیرند. باقری اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. اینکه ما بخواهیم از یک اسطوره استفاده کنیم، چه ایرادی دارد؟ آیا این کار به معنای استفاده‌ابزاری از ستاره‌ها و بزرگان‌ورزش است؟

مدیرکل سابق تربیت‌بدنی دانشگاه‌آزاد در ادامه، به کارنامه‌مدیریتی خود در ورزش این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: بنده از یک اتاق ۲ در یک متری و با یک خط تلفن داخلی کارم را شروع کردم. آن زمان برای اینکه المپیاد ورزشی دانشجویان را برگزار کنیم، از سالن سازمان‌تربیت‌بدنی استفاده کردیم، اما بعد از ۳ سال، المپیادهای مختلف به میزبانی واحدها و با تلاش‌های اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه برگزار شدند. به نظرم، دادگان دچار سوءتفاهم شده است. فکر می‌کنم مقایسه عملکرد بنده و سایر مدیران بعد از من، بهترین ملاک برای ارزیابی نوع مدیریت بنده در ورزش دانشگاه‌آزاد باشد.

وی همچنین درباره اظهارات دادگان که گفته بود قدیمی یک‌پای ثابت تلویزیون به خصوص برنامه ورزش و مردم شده، گفت: من آخرین بار، یک‌ماه قبل بود که به شبکه‌خبر رفتم. یک‌سال و نیم است به برنامه ورزش و مردم دعوت نشده‌ام. از سوی دیگر، رسانه‌ها از جمله صدا و سیما، همیشه به من محبت دارند. به نظرم، این اصلا هم بد نیست که یک مدیر و یا رئیس یک فدراسیون، در رسانه‌ای فراگیر همچون تلویزیون، از کارهایی که انجام داده و همچنین در مورد موضوعات کلان ورزش کشور، صحبت کند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان، با بیان اینکه جامعه‌ورزش و به ویژه مردم بهترین قاضی در خصوص عملکرد مسئولان هستند، یادآور شد: بروید بررسی کنید در زمان حضور من در تربیت‌بدنی دانشگاه‌آزاد، چه افتخارات و عناوینی کسب می‌شد و ورزش این دانشگاه چه جایگاهی در ورزش‌ایران و حتی آسیا و جهان داشت و حالا در چه وضعیتی قرار دارد. من در دوران حضورم در ورزش دانشگاه‌آزاد، به قول‌معروف به جذب حداکثری معتقد بودم. بنده در این سال‌ها، هیچ‌گاه برخورد حذفی با دیگران حتی با مخالفانم نداشته‌ام و به همین خاطر، جامعه‌ورزش همواره به من لطف داشته و دارند.

قدیمی در پایان به برگزاری مسابقات بین‌دانشگاهی‌جهان اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات، نتوانستیم طبق‌برنامه، رقابت‌های سال ۲۰۱۴ را مهرماه برگزار کنیم که نهایتا، در جلسه هیات‌رئیسه تصویب شد از این پس، بازی‌ها اردیبهشت هر سال برگزار شود که به این ترتیب، رقابت‌های دوره‌بعد، طی روزهای ۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت سال ۹۴ به میزبانی دانشگاه آنتورپ بلژیک برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز